یکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۰
اثر محمدرضا سنگری رکورد شمارگان کتاب را شکست

بر اساس گزارش آماری هفته خانه کتاب در دومین هفته آبانماه کتاب «زبان و ادبیات فارسی» تالیف محمدرضا سنگری با شمارگان 20 هزار نسخه از سوی نشر مدرسه برهان منتشر شد که از نظر شمارگان در صدر فهرست کتاب‌های چاپ شده قرار دارد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، بر اساس گزارش آماری هفته خانه کتاب در دومین هفته آذر ماه (11 تا 15 آذر) هزار و 322 عنوان کتاب منتشر شدند و سهم کتاب‌های آموزشی کتاب‌های 176 عنوان بود.

تمامی 176 کتاب منتشر شده این حوزه تالیفی بودند و 26 کتاب برای نخستین بار، 150 کتاب نیز برای چندمین بار به زیر چاپ رفتند. از این تعداد کتاب، 169 اثر در تهران و هفت کتاب نیز در شهرستان‌ها انتشار یافتند.

«ارزشیابی مستمر چهارم ابتدایی» تالیف نوشین مسلمان یزدی ارزان‌ترین کتاب منتشر شده در این هفته بود. چاپ نخست این کتاب در سه هزار نسخه، به بهای پنج هزار تومان از سوی گردوی دانش منتشر شد.

کتاب «جامع دین و زندگی» تالیف مسلم بهمن آبادی نیز گران‌ترین اثر منتشر شده در حوزه آموزشی و کمک‌آموزشی بود. چاپ دهم این کتاب در پنج هزار نسخه، به بهای 28 هزار تومان از سوی نشر الگو منتشر شد.

بیشترین شمارگان چاپ در هفته گذشته به کتاب «زبان و ادبیات فارسی» تالیف محمدرضا سنگری اختصاص داشت. این کتاب در 20 هزار نسخه، به بهای هشت هزار تومان از سوی نشر مدرسه برهان انتشار یافت و روانه کتابفروشی‌ها شد.

«ریاضی کار پنجم ابتدایی» تالیف ناهید مسیبی نیز رکورد دار بیشترین نوبت چاپ در هفته گذشته بود. این کتاب در پنج هزار نسخه، به بهای 12 هزار و 500 تومان انتشار یافته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها