شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۰
انتشار مقالات همایش فناوری‌های نوین در کنترل آلودگی‌

دومین همایش ملی «فناوری‌های نوین در کنترل آلودگی‌های محیط زیست» با هدف بررسی و تجزیه و تحلیل نتایج حاصل از پژوهش‌ها و یافته‌ها در این زمینه، از 29 تا 30 آبانماه برگزار می‌شود. مجموعه مقالات منتخب این همایش، در قالب کتاب منتشر خواهند شد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، دانشگاه صنعتی شریف، بر آن است تا با برگزاری این همایش، فضایی فراهم آورد که در آن یافته‌ها و تجربه‌های پژوهشگران و دست‌اندرکاران سازمان‌ها و صنایع در مواجه با آلاینده‌های زیست‌محیطی و پالایش و کنترل آن‌ها، بررسی شوند.

در این همایش دو روزه، اهدافی همچون توسعه فرهنگ و دانش فنی مربوط به فناوری‌های نوین در کنترل آلودگی‌های محیط زیست، آموزش موثر و اقتصادی روش‌‌های طراحی مناسب تصفیه محیط زیست، ارتقای سطح دانش در حوزه فناوری‌های کنترل آلودگی‌های محیط زیست و گسترش کاربرد و بومی‌سازی این دانش مهم در کشور، تبادل تجارب در بخش‌های صنعتی و دانشگاهی، معرفی و همچنین بازتاب نتایج تحقیقات، پژوهش‌ها، تجربه‌ها و نوآوری‌های علمی و صنعتی دانشگاه‌ها دنبال می‌شوند.

یافته‌های پژوهشی در کنترل آلودگی‌های محیط زیست، دستاوردهای متخصصان صنعت در کنترل و پیشگیری آلودگی‌های صنایع، مدل‌سازی و شبیه‌سازی روش‌های تصفیه آلاینده‌ها در محیط زیست، فناوری‌های سبز و انرژی‌های نو، انرژی و محیط زیست، اقتصاد و محیط زیست و نقش قوانین، دستورالعمل‌ها و ضوابط در کنترل آلودگی‌های محیط زیست از مهم‌ترین محورهای مقالات این همایش خواهند بود.

دومین همایش ملی «فناوری‌های نوین در کنترل آلودگی‌های محیط زیست» از 29 تا 30 آبانماه به مدت دو روز، در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها