سه‌شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۷
اعلام برنامه‌های هفته کتاب مناطق 16 تا 22 شهرداری

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران همزمان با بیست و یکمین هفته کتاب برنامه‌های فرهنگی متعددی در مناطق گوناگون برگزار می‌کند. مراسم رونمایی از کتاب و جشن هفته کتاب از جمله برنامه‌های مناطق 16 تا 22 هستند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، منطقه 16 شهرداری تهران میزبان برنامه‌های متعددی است که از آن میان می‌توان به «پنجره‌ای در وسعت نهايت» اشاره کرد. این برنامه 29 آبانماه در قالب مروري بر سير مطالعاتی استاد شيخ صفايی در فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود.

«در پرتو دين» عنوان برنامه دیگری است که 26 آبانماه به صورت مراسم رونمايی از كتاب در تالار مبارك فرهنگسرای بهمن برگزار خواهد شد. از  26 تا 30 آبانماه نیز «جشن هفته کتاب» در این مجموعه فرهنگی برپا می‌شود.  

«کتاب سال بهمن» با عنوان فرعی «غذاكده ذهن» نام طرحی است که  30 آبان در درمانگاه‌ها و منازل شهروندان منطقه 16 در راستای ترویج فرهنگ مطالعه برگزار خواهد شد. 

29 آبانماه  نيز اهالی منطقه 16 در فرهنگسرای بهمن شاهد برنامه‌ای موسوم به «با كتاب باشيم» هستند.

منطقه 18 شهرداری تهران  26 و 29 آبانماه با برنامه‌ای تحت عنوان «با نویسندگان جوان» در فرهنگسرای خاتم به استقبال هفته کتاب می‌رود.

شهرداری منطقه 19 روز 30 آبان با ارایه مجموعه‌ای به نام «سبد کتاب» در سطح منطقه به ترویج فرهنگ مطالعه می‌پردازد.

منطقه 20 روزهای 25، 27 و 29 آبان و دوم آذر میزبان برنامه‌ای به نام «سفیر مِهر بانک» است که در قالب اهدای کتاب در بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های شهر ری برگزار خواهد شد.  

«عصرانه با کتاب» عنوان برنامه کتابخانه حزین لاهیجی است که  27 آبانماه در قالب کارگاه آموزش و مهارت‌های مطالعه برپا می‌شود.

«کارگاه آموزشی شیوه‌های مطالعه و یادگیری در مدارس» برنامه روز 27 آبانماه منطقه 21 است.

منطقه 22 شهرداری در هفته کتاب برنامه‌ای به نام «دیدار با یک نویسنده» دارد که در یکی از مدارس منطقه در 27 آبان برگزار خواهد شد. 
 
«راویان کوچک؛ کتاب، کودک، فردا» عنوان برنامه هفته کتاب منطقه 22 است که 30 آبان در کتابخانه شهر اجرا می‌شود.

بيست و يكمين دوره هفته كتاب جمهوری اسلامی ايران از 25 آبانماه تا دوم آذرماه امسال در سراسر كشور برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط