سه‌شنبه ۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۲
ترجمه دیگری از جدیدترین رمان خالد حسینی منتشر شد

رمان «و کوه‌ها طنین‌انداز شدند» اثر خالد حسینی با ترجمه محسن عقبایی منتشر شد. این رمان درباره زندگی پدری است که تصمیم می‌گیرد دختر سه ساله‌اش را بفروشد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، «و کوه‌ها طنین‌انداز شدند» سومین رمان خالد حسینی، نویسنده افغان است که در سال 2013 منتشر و بار دیگر با استقبال گسترده علاقه‌مندان به آثار داستانی روبه‌رو شد. نویسنده در این رمان شخصیت‌های داستانی‌ پیچیده‌تری خلق کرده و از راوی‌های متعددی برای بیان حوادث بهره برده است.

محور اصلی کتاب داستان زندگی و روابط عبدالله، پسر 10 ساله و پری، خواهر سه ساله‌ و تصمیم پدرشان برای فروختن پری به خانواده‌ای بی‌فرزند است و همین اتفاق سبب گره‌خوردن روایت‌های افراد مختلف در رمان حسینی می‌شود.

حسینی 47 ساله یکی از نویسندگانی است که آثارش در سراسر جهان پرفروش‌اند و دو عنوان کتاب او در مجموع 38 میلیون نسخه فروش داشتند. «بادبادک باز» سال 2003 منتشر شد و دو سال در فهرست بهترین کتاب‌های نیویورک تایمز قرار داشت. او دومین کتابش را با نام «هزار خورشید درخشان» در سال 2007 منتشر کرد که در صدر فهرست برترین کتاب‌های جلد سخت تایمز جای گرفت. این دو کتاب‌ ماجرای زندگی در سرزمین پدری خالد حسینی را روایت می‌کنند.

نسخه اصلی رمان خالد حسینی 21 می 2013 (31 خرداد ماه 1392) منتشر شد. این رمان حدود دو ماه پیش با ترجمه مهگونه قهرمان و با عنوان «و کوه طنین انداخت» به کتابفروشی‌های ایران راه یافته بود.

رمان «و کوه‌ها طنین‌انداز شدند» اثر خالد حسینی با ترجمه محسن عقبایی در 528 صفحه و به بهای 15 هزار تومان از سوی نشر «بهزاد» منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط