یکشنبه ۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۱
«وقتی همه چی میره رو ویبره» خواندنی می‌شود

«وقتی همه چی میره رو ویبره» نوشته زینب عادلی و فائزه ترکمان‌ها عنوان یکی دیگر از آثار مجموعه «زندگی آموختنی است» که به زودی منتشر می‌شود./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تهران در راستای تکمیل آموزش‌های رسمی کشور با شناخت آسیب‌های شهری، دوره‌هایی را در راستای مهارت‌افزایی شهروندان در مواجهه با مشکلات گوناگون برگزار می‌کند.

متون آموزشی این دوره‌ها که در قالب کتاب‌هایی به همت گروهی از محققان و استادان حوزه مسایل شهری پدید آمده‌اند، در فرهنگسراها و خانه‌های فرهنگ آموزش داده می‌شوند. 

کتاب «وقتی همه چی میره رو ویبره» از جمله کتاب‌های گروه فرهنگ، آداب و مهارت‌های شهرنشینی مرکز آموزش سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تهران است که در موضوع ایمن‌سازی در برابر زلزله و ویژه کودکان تالیف شده‌است. این اثر به‌زودی منتشر می‌شود.  

«مهارت‌های فراغتی ویژه جوانان» کتاب دیگر مجموعه «زندگی آموختنی است» به شمار می‌آید که به همت مجید جعفری درباره مدیریت اوقات فراغت ویژه نوجوانان تالیف شده است. این کتاب نیز اکنون در مرحله صفحه‌آرایی قرار دارد و به زودی در شبکه توزیع مرکز آموزش سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تهران منتشر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها