سه‌شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۰
«ماجراهای موفقیت مغناطیسی» در 74 داستان روایت می‌شوند

«ماجراهای موفقیت مغناطیسی» عنوان اثری از راجز کونپاسک است که راه‌های رسیدن به موفقیت‌های بزرگ را حتی در میانسالی و دوران پیری عنوان می‌کند.-

 به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، این کتاب که با ترجمه پوپک ابراهیم‌زاده مجاوری به زودی منتشر می‌شود در قالب 74 داستان کوتاه از موفقیت دیگران، تجارب افراد گوناگون را در مسیر موفقیت روایت می‌کند. 

نویسنده این اثر بیان می‌کند که انسان‌های موفق چگونه از طریق نیروی مغناطیسی و جذب، معایب خود را برطرف کرده، موانع را کنار زده‌اند و توانسته‌اند به موفقیت‌های بزرگی دست‌یابند.

«ماجراهای موفقیت مغناطیسی» به مخاطبان خود گوشزد می‌کند که برای موفقیت فقط به پول یا موقعیت خاصی نیاز نیست، بلکه هر فردی با کمی هوش، ذکاوت، خلاقیت و ابتکار می‌تواند به موفقیت‌های بزرگی در زندگی دست یابد. شاید برای هر خواننده بعید به نظر برسد که چگونه ممکن است کسی در میانسالی یا حتی پیری قادر باشد موفقیت‌های بزرگی کسب کند.

این کتاب شامل تعداد زیادی داستان کوتاه است که هرکدام موضوع خاصی را بحث و بررسی می‌کنند. هر داستان نکات عبرت‌آموزی دارد که با اندکی تفکر و اندیشه، رموز موفقیت را برای خواننده آشکار می‌کند.

نخستین چاپ کتاب «ماجراهای موفقیت مغناطیسی» را که با تحقیق موسسه مطالعات روانشناسی و روان‌درمانی گوهریان تدوین شده است، انتشارات گوهریان به زودی با شمارگان دو هزار نسخه در قطع رقعی به چاپ می‌رساند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها