یکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۱
اجرای طرح «پرسش از شما، پاسخ از ما» در هفته تربیت‌بدنی و ورزش

مدیر مسوول گروه انتشارات بامداد کتاب و ورزش از اجرای طرح «پرسش از شما، پاسخ از ما» در هفته تربیت‌بدنی و ورزش خبر داد و گفت: این طرح در راستای انجام رسالت ترویج فرهنگ مطالعه میان علاقه‌مندان به حوزه ورزش و تربیت بدنی اجرا می‌شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، مهدی صادقی درباره طرح «پرسش از شما، پاسخ از ما» اظهار کرد: بررسی‌های انجام شده از سوی کارشناسان این گروه نشان می‌دهد که علاقه‌مندان به حوزه تربیت‌بدنی و ورزش سوالات متعددی دارند که از راه‌های مختلف درصدد یافتن پاسخ آن‌ها برمی‌آیند. این افراد حتی پس از مطالعه کتاب‌های ورزشی نیز با سوالاتی روبه‌رو می‌شوند که کمتر می‌توانند پاسخ‌های موردنظرشان را به دست بیاورند.

وی با بیان این که این گروه انتشاراتی با تهیه و اجرای طرح «پرسش از شما، پاسخ از ما» قصد پاسخگویی به سوالات علاقه‌مندان به حوزه تربیت بدنی و ورزش را دارد، ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام شده، نویسندگان و مترجمان گروه که همگی از استادان دانشگاه و مربیان و پیشکسوتان رشته‌های مختلف ورزشی‌اند، این سوالات را پاسخ می‌دهند.

به گفته صادقی، علاقه‌مندان به استفاده از این طرح می‌توانند سوالاتشان را از طریق پست الکترونیک این گروه انتشاراتی به نشانی info@bamdadketab.com ارسال کنند تا پاسخ آن‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن برایشان ارسال شود.

وی با اشاره به این‌که امکان دارد برخی سوالات میان مخاطبان به صورت مشترک مطرح باشند، افزود: افرادی که علاقه‌مندند دیگران هم از سوال آن‌ها و پاسخ کارشناسان آگاه شوند، می‌توانند در سوالات ارسالی قید کنند که به نمایش سوال و پاسخ‌شان در پایگاه الکترونیکی گروه انتشاراتی بامداد کتاب و ورزش علاقه‌مندند.

صادقی یکی از مزایای اجرای این طرح را ایجاد ارتباط میان علاقه‌مندان به حوزه تربیت‌بدنی با نویسندگان، مترجمان و پژوهشگران ورزشی دانست و گفت: امیدواریم با اجرای طرح «پرسش از شما، پاسخ از ما» شاهد برقراری هرچه بیشتر ارتباط میان اهل قلم با علاقه‌مندان به ورزش باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط