شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۱
واگذاری نخستین بسته کمک آموزشی کارشناسی حفظ قرآن کریم

نخستین بسته کمک آموزشی کارشناسی حفظ قرآن کریم ویژه آموزش غیرحضوری دوره‌های آمادگی آزمون کارشناسی ارشد علوم قرآن و حدیث در کشور به موسسات قرآنی واگذار می‌شود./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر، این طرح با هدف توزیع بسته‌های کارشناسی حفظ قرآن کریم در سراسر کشور و برای پوشش سراسری همه حافظان کل قرآن به منظور شرکت در آزمون کارشناسی ارشد علوم قرآن و حدیث انجام می‌شود.

 دریافت‌کنندگان این بسته مکتوب به حضور در تهران و شهرهای بزرگ کشور و پرداخت هزینه‌ ثبت‌نام این دوره‌ها نیاز ندارند و به کمک این بسته آموزشی می‌توانند خود را برای آزمون کارشناسی ارشد علوم قرآن و حدیث آماده کنند.

این بسته کمک آموزشی شامل منابع علوم قرآنی (تاریخ قرآن، علوم قرآنی، علم الحدیث، تفسیر و کتاب تست مخصوص علوم قرآنی)، عربی (مبادی العربیه 2 و 4، صرف متوسطه، نحو متوسطه و کتاب تست عربی) و زبان (شیعه در اسلام علامه طباطبایی به زبان‌های فارسی و انگلیسی) است که به صورت وسیع در سطح کشور توزیع خواهد شد. 

مدیران مراکز و موسسات قرآنی و دانشکده‌های الهیات سراسر کشور می‌توانند برای کسب اطلاعات، ثبت سفارش و دریافت این بسته‌ها با شماره تلفن 66978001 تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط