شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۹
برگزاری دو نشست نقد کتاب در شهر کتاب

شهر کتاب در آخرین هفته مهر ماه میزبان دو جلسه نقد کتاب است. در این نشست‌ها کتاب‌های «چند پرده از داستان روابط ایران و آمریکا و مقالات دیگر» و «راهنمای تفکر نقادانه» بررسی می‌شوند./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی شهر کتاب، کتاب «چند پرده از داستان روابط ایران و آمریکا و مقالات دیگر» نوشته محمدرضا دبیری به تازگی از سوی انتشارات هرمس منتشر شده است. این کتاب، شامل چند مقاله درباره‌ وقایع مهم سیاسی و تاریخی ایران پس از مشروطه تا دوران معاصر است و تحولات روابط ایران و آمریکا را در چند پرده به نمایش می‌گذارد.

نشست نقد و بررسی این کتاب روز دوشنبه ۲۹ مهرماه ساعت ۱۸ با حضور صادق خرازی، عباس ملکی و محمدرضا دبیری در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می‌شود.

«راهنمای تفکر نقادانه» نوشته «ام. نیل براون» و «استوارت ام. کیلی» اثر دیگری است که در شهرکتاب نقد و بررسی می‌شود. این اثر از سوی انتشارات مینوی خرد به چاپ رسیده است.

تفکر نقادانه، ابزارهایی را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد که پیش از پذیرفتن هر عقیده یا انجام دادن هر کاری می‌توانند به کمک آن‌ها عقلانی بودن یا نبودن آن عقیده یا کار را محک بزنند.

کتاب «راهنمای تفکر نقادانه» به مخاطبان روش پرسیدن سوال‌ها‌ی به‌جا را می‌آموزد.

نشست نقد و بررسی کتاب «راهنمای تفکر نقادانه» ساعت 16 و 30 دقیقه ۳۰ مهرماه با حضور مصطفی ملکیان، هومن پناهنده و کورش کامیاب در مرکز فرهنگی شهر کتاب به نشانی خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ سوم برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها