سه‌شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۹
افزایش 100 درصدی خدمات قرآنی و دینی

مدیر اجرایی دارالقرآن خانه کارگر سراسر کشور در آیین بازگشایی سال تحصیلی این دارالقرآن گفت: سال گذشته فعالیت‌های مختلفی در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، تبلیغی و ترویجی انجام دادیم که بر اساس گزارش‌ها این خدمات دینی و قرآنی به بیش از 300 هزار نفر در سراسر کشور ارایه شدند. امسال در نظر داریم این عدد را به دو برابر سال پیش افزایش دهیم.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر، در آیین بازگشایی سال تحصیلی قرآنی این مرکز که عصر دیروز( 22 مهرماه) با حضور جمعی از قرآن‌آموزان، حافظان کل قرآن کریم، استادان و مدیران اجرایی دارالقرآن خانه کارگر در سالن اجتماعات این مرکز برگزار شد، طاها محجوب، مدیر اجرایی دارالقرآن خانه کارگر سراسر کشور اظهار کرد: در سال تحصیلی جاری بیشترین تکیه ما بر توسعه دوره‌های غیرحضوری قرآن کریم است که بر این اساس جلسات مختلف و راهکارهای زیادی را پیش روی خود قرار داده‌ایم.

محجوب خطاب به کارکنان دارالقرآن خانه کارگر گفت: سرعت رشد علم و فناوری به صورتی است که اگر عقب بمانیم، خیلی از فرصت‌ها را که در جامعه اسلامی قابلیت رشد و ترویج دارند، از دست می‌دهیم. باید از علم برای ترویج قرآن و فرهنگ اسلامی استفاده کنیم. امروزه اینترنت به یکی از پرمخاطب‌ترین رسانه‌های جمعی تبدیل شده است و همه چیز در آن یافت می‌شود.
 
وی افزود: غربی‌ها با بهره‌مندی از  امکان، فرهنگ ضد دین و مذهب خود را با بهترین کیفیت در این فضا عرضه می‌کنند و هنوز ما یک سایت درخور ترویج فعالیت‌های دینی خود را نداریم. ما نیز باید تلاش کنیم با استفاده از این ابزار و با محتوایی مناسب، مبلغ دین مبین اسلام و سدی مقابل هجمه‌های دشمن و انحرافات باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط