یکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۲
تمدید مهلت ارسال مقاله به كنفرانس ملی کتابخانه دیجیتالی

آخرین مهلت ارسال مقاله به نخستين کنفرانس ملی «کتابخانه دیجیتالی: يک دهه كتابخانه‌های دیجیتالی در ايران با نگاهی به آينده» تا 30 آبانماه 92 تمدید شد./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط‌عمومی و بين‌الملل پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ايران، مهلت ارسال مقاله به نخستين کنفرانس ملی «کتابخانه دیجیتالی: يک دهه كتابخانه‌های دیجیتالی در ايران با نگاهی به آينده» كه به همت پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران 9 بهمن‌ماه امسال برگزار می‌شود تا پايان آبانماه تمديد شد.

دكتر سيداميد فاطمی، رییس پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، ریاست این کنفرانس بین‌المللی را بر عهده خواهد داشت. دكتر مهدی عليپورحافظی و ناديا حاجی‌عزيزی نیز به ترتیب دبير علمی و دبير اجرايی کنفرانس خواهند بود.

علاقه‌مندان می‌توانند در محورهای «معماری، سيستم‌ها، ابزارها و فناوری‌ها»، «محتوا و مجموعه‌های دیجیتالی»، «استانداردها»، «كاربران و كاربردپذيری»، «سازماندهی»، «ارزيابی كتابخانه‌های دیجیتالی»، «مسایل قانونی، سازمانی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی»، «اقتصاد كتابخانه‌های ديجيتالی»، «نیروی انسانی متخصص»، «آينده كتابخانه‌های ديجيتال» و «نوآوری در کتابخانه‌های دیجیتال» متن کامل مقالات خود را برای دبیرخانه همایش از طریق پست الکترونیکی و وب‌گاه کنفرانس به نشانی http://incdl.irandoc.ac.ir ارسال کنند.

آخرین مهلت دریافت مقالات و پيشنهاد برگزاری كارگاه، 30 آبانماه و زمان اعلام نتایج داوری، 30 آذر‌ماه اعلام شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها