شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۰
افتتاح کتابفروشی دینی ویژه کودک و نوجوان

رییس موسسه بوستان کتاب با اشاره به ضرورت وجود کتاب‌فروشی تخصصی ویژه کودکان، ‌گفت: موسسه بوستان کتاب وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی، برای تحقق این ضرورت در شهر قم کتابفروشی کودک و نوجوان را راه‌اندازی کرده‌است./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام اسماعیل اسماعیلی گفت: موسسه بوستان کتاب آثار خود را در سه گروه مخاطب تخصصی، عمومی و کودک و نوجوان در کتابفروشی‌های شش‌گانه این موسسه در شهرهای قم، اصفهان، تهران و مشهد عرضه می‌کند. 

وی افزود: معمولا کودکان و نوجوانان به دلیل تعدد و گستردگی موضوعات و عناوین عرضه شده در کتابفروشی مرکزی بوستان کتاب، برای یافتن و انتخاب کتاب مورد علاقه خود با مشکلاتی مواجه بودند و بنابراین، ضرورت ایجاد مکانی با فضای کودکانه برای عرضه کتاب‌های متناسب با رده سنی کودک و نوجوان ضروری به نظر می‌رسید. از این رو، بوستان کتاب مکانی را برای تحقق این هدف اختصاص داده است. 

اسماعیلی درباره آثار عرضه شده در این کتابفروشی گفت: برای ایجاد تمرکز در زمینه ارایه آثار کودکان و نوجوانان در قم، موسسه بوستان کتاب علاوه بر آثار منتشر شده خود در موضوعات مذهبی، قرآنی، ادبی و داستانی، آثار علمی ، ادبی و هنری ناشران دیگر را نیز عرضه می‌کند. 

کتابفروشی کودک و نوجوان بوستان کتاب همزمان با روز جهانی کودک(16 مهرماه) در چهارراه شهدای شهر قم و نزدیک فروشگاه مرکزی بوستان‌کتاب افتتاح شده‌است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط