دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۱
«خاطرات پدر و پسر» در راه است

«خاطرات پدر و پسر» عنوان کتابی است که محمدمهدی زیدآبادی‌‌نژاد به تازگی نگارش آن را به پایان رسانده است. این اثر مجموعه خاطرات انقلابی زیدآبادی‌نژاد و پدرش را دربردارد._

محمدمهدی زیدآبادی‌نژاد، نویسنده کتاب «خاطرات پدر و پسر» در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) اظهار کرد: این اثر در دو بخش اصلی تدوین شده است؛ بخش نخست، زندگینامه و خاطرات پدرم را که یک مبارز انقلابی در زمان رضا شاه بود در خود جای داده است.

وی ادامه داد: بخش دوم کتاب را به تشریح زندگینامه خود از زمان کودکی تازمان فعلی اختصاص داده‌ام. در این بخش کوشیده‌ام مخاطبان را در جریان نخستین حرکت‌های انقلابی خود قرار دهم.

نویسنده کتاب «خاطرات پدر و پسر» افزود: در آن دوران با پخش اعلامیه‌ها و نوارهای صوتی امام خمینی(ره) و برگزاری کلاس‌های آموزشی برای سربازان و سخنرانی در این کلاس‌ها با رویکرد انقلابی و با هدف آشنایی آن‌ها با اندیشه‌های امام خمینی (ره) سعی در ترویج دیدگاه‌های انقلابی داشتم.

زیدآبادی‌نژاد با اشاره به بخشی از محتوای کتاب «خاطرات پدر و پسر» گفت: بَعد از تمام‌شدن دوران تحصیل در دانشسرای راهنمایی رشته ریاضی استان کرمان، به سیرجان، محل تولدم بازگشتم و در آن‌جا گروه «کلاس عشق» را راه‌اندازی کردم و به آموزش‌های دینی و انقلابی پرداختم. اغلب شهدای سیرجان که در جنگ تحمیلی عراق علیه ایران به شهادت رسیدند، در همین کلاس آموزش دیده بودند. شهید باقر احمدی، شهید اطمینان و شهید نورمندی برخی از این شهدا را تشکیل می‌دهند.

وی کتاب «خاطرات پدر و پسر» را برای انتشار به موسسه فرهنگی هنری و انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی سپرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط