چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۹
چاپ هشتم «بررسی سیستم‌های قدرت» منتشر شد

کتاب «بررسی سیستم‌های قدرت» تالیف حسین برسی، ضمن پرداختن به ساختار سیستم‌های قدرت، نکات کلیدی آزمون‌های این درس را ارایه کرده است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در کتاب حاضر مجموعه مفیدی از مباحث مطرح شده در کتاب‌های مرجع درسی بررسی سیستم‌های قدرت و نکات ظریف و کلیدی جزوه‌های آموزشی و آزمون‌های مختلف دانشگا‌ه‌های معتبر کشور ارایه شده است.

در این کتاب، سوالات درس بررسی سیستم‌های قدرت در آزمون‌های سراسری و آزاد همراه با پاسخنامه‌های تشریحی و تست‌های تالیفی، گنجانده شده است. 

کتاب «بررسی سیستم‌های قدرت» در هفت فصل به موضوعاتی چون ساختار سیستم‌های قدرت و اصول مقدماتی، پارامترهای خط انتقال، مدل و عملکرد خط انتقال، مدار معادل سیستم‌ قدرت، بخش بار، توزیع اقتصادی بار و شبکه‌های توزیع انرژی پرداخته است. 

توان لحظه‌ای، مبادله توان دو منبع، ظرفیت خازن خطی، اختلاف پتانسیل، القای میدان مغناطیسی، تنظیم ولتاژ خط، طول موج، جبران‌سازی با خازن موازی، دیاگرام تک‌خطی، افت ولتاژ، پخش بار به روش نیوتن و مشخصه‌های بار از جمله مباحث تخصصی است در هفت فصل کتاب به آن‌ها اشاره شده است.  

چاپ هشتم کتاب «بررسی سیستم‌های قدرت» با شمارگان یک‌هزار نسخه در 144 صفحه، به بهای 16 هزار و 500 تومان از سوی انتشارات مدرسان شریف به چاپ رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها