دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۵
شماره جدید دوماهنامه سوره اندیشه خواندنی شد

سیزدهمین شماره دوماهنامه سوره اندیشه به همت حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی منتشر شد. در این شماره دوماهنامه مقالات متعددی به قلم پژوهشگران حوزه اندیشه به رشته تحریر درآمده است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در این شماره دوماهنامه مطالب مختلفی درج شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به پرونده خرد جمعی، پرونده وهم جمعی و خیال و نیز پرونده طرحی برای آینده اشاره کرد.

مقالات این شماره به قلم پژوهشگران و محققانی مانند سیدمحمدمهدی میرباقری، علی‌اکبر رشاد، یوسف‌علی میرشکاک، حکمت‌الله ملاصالحی، مهدی حجت، منوچهر آشتیانی، سیدموسی دیباج، علی‌اصغر مصلح، انشاءالله رحمتی، اصغر طاهرزاده، احمد رهدار، ابراهیم فیاض، محمدجواد صافیان، کاووس سیدامامی، محمدعلی مرادی، علیرضا شیری، نجف لک‌زایی و محمدحسن علیپور نوشته شده‌اند.

«منشا توجه به سیاست از دیدگاه روان‌شناسی»، «جایگاه امر سیاسی در زندگی مدرن»، «سیاست کار است یا زندگی؟»، «روسو و بحران خاموشی اراده‌ عمومی»، «توقف در اعتدال»، «رادیکالیسم در اندیشه»، «محافظه‌کاری در رفتار»، «حجیت علم در گرو تفاهم اجتماعی» و «مردم‌سالاری اسلامی به‌ جای جمهوری اسلامی» از جمله مقالاتی محسوب می‌شوند که در این شماره دوماهنامه اندیشه عرضه شده‌اند.

دوماهنامه سوره اندیشه،‌ با رویکردی تحلیلی به مباحث اندیشه‌ای و علوم انسانی،‌ از سوی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی به قیمت هزار و 200 منتشر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط