شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۸
«لذت نقد» مسعود فراستی رونمایی می‌شود

مراسم رونمایی از کتاب «لذت نقد» نوشته مسعود فراستی، منتقد سینما، 15 مهر در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود. علاوه بر این مراسم، حدود 230 ویژه برنامه دیگر از سوی مراکز فرهنگی هنری پایتخت برنامه‌ریزی شده است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مراسم رونمایی از کتاب مسعود فراستی ساعت 16  دوشنبه، 15 مهر ماه در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود. 

فراستی فارغ‌التحصیل مدرک کارشناسی ارشد رشته جامعه‌شناسی و اقتصاد سیاسی از کشور فرانسه است. او غیر از تدریس نقد و تحلیل فیلم در دانشکده‌های مختلف، سردبیری نشریات سینمایی بسیاری را نیز به عهده داشته است.

از میان آثار تالیفی منتشر شده فراستی می‌توان به «هیچکاک همیشه استاد»، «رویا، پناهگاه؛ برگمان و سینمایش»، «دیالکتیک نقد»، «نقد چیست و منتقد کیست»، «کورورساوا، سامورایی سینما»، «جنگ برای صلح» و «فرهنگ فیلم‌های جنگی جهان» و «افسانه چاپلین» اشاره کرد.

اجرای نمایش «کله پوک‌ها» و نمایش «تصادف قطار پنج و بیست دقیقه»، 13 تا 17 مهر در فرهنگسرای ارسباران از دیگر برنامه‌های نمایشی این هفته در مراکز فرهنگی هنری تهران است.

شب قصه‌گویی نوجوانان با حضور دکتر شیری، 15 مهر در فرهنگسرای ارسباران، جلسات آموزش ترانه‌سرایی، خوانش، نقد و تحلیل ترانه، 14 مهر در فرهنگسرای فردوس، نقد کتاب «پاییز در بهشت»، 17 مهر در فرهنگسرای سرو و کارگاه شعر و اندیشه، 14 مهر در خانه فرهنگ دولت آباد از برنامه‌های ادبی هفته جاری است. 

فرهنگسرای اندیشه در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان اندیشه واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها