شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۰
مهلت ارسال آثار به جشنواره ادبی «خوشه» تمدید شد

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ادبی خوشه تمدیدشد. داوری این جشنواره بین آثار منتشر شده و منتشر نشده ادبی در یک سال گذشته انجام می‌شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، جشنواره ادبی خوشه در دو بخش کتاب‌های منتشر شده در ایران و آثار منتشر نشده با موضوعات داستان، شعر، ترانه، نقد و نظریه ادبی از سوی انتشارات نصیرا  با همکاری بنیاد ادبی هنری «کندو» برگزار می شود.

در حوزه آثار منتشر شده سیاست‌های قبلی این جشنواره تغییر کرده و داوری این آثار به طور کلان در بین تمام آثار منتشر شده در طول سال انجام می‌شود. پس از اعلام نامزدهای نهایی بخش کتاب یا آثار منتشر شده نفرات برگزیده می‌توانند در صورت تمایل انصراف خود را از جشنواره اعلام کنند.

در بخش آثار منتشر نشده، در هر کدام از بخش‌های جشنواره شرکت‌کنندگان باید فایل pdf پنج تا 10 اثر خود را به دبیرخانه جشنواره ایمیل کنند. در بخش رمان نیز ارسال یک رمان کافی است.

بخش‌های این جشنواره شامل داستان در دو بخش رمان و داستان کوتاه، شعر در دو بخش آزاد و کلاسیک، نقد و نظریه ادبی، ترانه و بخش ویژه نخستین دوره جشنواره ادبی خوشه با عنوان ادبیات صلح می‌شود.

مهلت ارسال آثار از 11 مهر سال جاری (1392) آغاز شده و تا پایان وقت اداری 21 آبان ماه پایان می‌یابد. علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره باید آثار خود را به نشانی الکترونیکیnasirabook@yahoo.com ارسال کنند.

مراسم اختتامیه این جشنواره نیز در 21 آذرماه سال 1392 در تهران با معرفی نامزدهای نهایی و برندگان جشنواره و هیات داوری برگزار می‌شود. دبیر علمی ـ اجرایی این جشنواره بابک اباذری است.

دبیرخانه دایمی جشنواره در تهران، میدان انقلاب، ابتدای جمالزاده جنوبی، کوچه دانشور، شماره 9 ، واحد 5 واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها