شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۴
«سرزمین کتاب» راهی جشنواره «کودک، خلاقیت، محیط زیست» می‌شود

«سرزمین کتاب» با معرفی مجموعه محصولات خود در حوزه کتاب‌ و بازی‌های فکری به همراه مسابقه کتابخوانی در جشنواره «کودک، خلاقیت، محیط زیست» شرکت می‌کند./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، «سرزمین کتاب» عنوان پایگاه اطلاع‌رسانی است که علاوه بر معرفی و عرضه تازه‌های نشر کودک و کتاب‌های مورد نیاز تربیتی برای والدین، مشاوره‌هایی در حوزه پرورش خلاقیت کودکان ارایه می‌کند.

شرکت آرکا ایتوک به مناسبت روز کودک (17 مهر ماه) جشنواره آموزشی ـ فرهنگی با نام «کودک، خلاقیت، محیط زیست را در راستای نقش خلاقیت و تاثیر آن بر شکوفایی استعداد کودکان برگزار می‌کند.

این جشنواره، از  16 تا 19 مهر ماه در موزه حیات وحش دارآباد برپا می‌شود. معرفی کتاب، صنایع دستی، اوریگامی، شعر و قصه، کاریکاتور، سفالگری، بازی‌های کودکانه و محلی، نقاشی  و موسیقی از جمله برنامه‌های این مراسم هستند. 

«سرزمین کتاب» که زیر نظر خانه کارآفرینی و پرورش خلاقیت کودک و نوجوان اداره می‌شود، در راستای معرفی فعالیت‌های خود در حوزه کتاب‌های کودک و آثار حوزه تربیت و پرورش فرزندان و ارتباط بیشتر با کودکان در جشنواره «کودک، خلاقیت، محیط زیست» شرکت می‌کند. 

مسابقه کتابخوانی و مسابقه‌ ساخت کاردستی‌های خلاقانه با استفاده از مواد بازیافتی از دیگر برنامه‌های غرفه «سرزمین کتاب» در این جشنواره هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط