دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۲
«علوم ترسناک» چاپ هفتمی شد

دو جلد از مجموعه «علوم ترسناک» نوشته «نیک آرنولد» با تصویرگری «تونی دوسالز» به چاپ هفتم رسیدند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، چاپ هفتم کتاب‌های «جانداران سمی هولناک» و «حقایق هولناک درباره زمان» با ترجمه‌ای از محمود مزینانی روانه کتابفروشی‌ها شد. 

در كتاب «حقایق هولناک درباره زمان» سعي شده تا با زباني قابل درك براي نوجوانان، به سوال‌هايي كه درباره موضوع «زمان» براي اين گروه سني به‌وجود مي‌آيد، پاسخ داده شود. 

«درباره زمان»، «زمان بی‌حساب و کتاب»، «زمان زیستن شما»، «تقویم‌های مرگبار»، «ساعت‌های دیوانه»، «زمان و مکان نادرست»، «سر و سامان دادن به زمان»، «زمانی با سرعت سرسام‌آور»، «خارج از فضا- زمان»، «سفر در زمان برای تازه‌کارها» و «حروف آخر: پایان زمان» نام فصل‌های اين کتاب هستند.

در مقدمه این کتاب آمده است: «همه ما می‌دانیم زمان چیست. همه ما با زمان زندگی می‌کنیم؛ زمان به دست می‌آوریم، زمان از دست می‌دهیم. ما زمان را نشانه‌گذای می‌کنیم. زمان را نگه می‌داریم، با زمان بازی می‌کنیم، اما با همه این حرف‌ها، زمان در انتظار هیچکس نمی‌ماند. می‌شود زمان را از روی یک ساعت مشخص کرد، اما تعداد کسانی که واقعا بتوانند برای پرسش‌های زیرکانه مربوط به زمان پاسخ مناسبی دست و پا کنند، خیلی کم است. فهمیدید منظورم چیست؟» 

چاپ هفتم کتاب «حقایق هولناک درباره زمان» در 200 صفحه، با شمارگان دو هزار نسخه و قیمت هشت هزار تومان از سوی انتشارات پیدایش منتشر شد. 

كتاب «جانداران سمی هولناک» از اين مجموعه به مسايلي پيرامون جانداراني مي‌پردازد كه مي‌توانند سبب مسموميت انسان‌ها شوند.

«مواد شیمیایی قاتل»، «سوزش دردناک سم‌ها»، «داستان سم‌های بی‌رحم»، «گازهای هراس‌انگیز»، «فلزات، قتل و جنون»، «تهاجم فلزدارها»، «گیاهان سمی دردناک»، «جانوران سمی هولناک»، «چگونه می‌توان کارآگاه سم‌شناس شد؟» و «سخن آخر: حقیقت دردناک» از فصل‌های کتاب  هستند.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «مراقب باشید! راستش را بخواهید من نگرانم که مبادا این کتاب ترسناک، شما را از ترس، زهره‌تَرَک بکند!
ولی این کتاب درباره سم‌ها و زهر‌هاست و از نظر خیلی از آدم‌ها، سم ماده ترس‌آوری است. به ویژه اگر یک‌بار اشتباهی زهر هم نوشیده باشید؛ در آن صورت این کتاب به‌طور مرگباری ترس‌آور می‌شود!» 

چاپ هفتم کتاب «جانداران سمی هولناک» در 200 صفحه، با شمارگان دو هزار نسخه، به قیمت هفت هزار و 500 تومان از سوی انتشارات پیدایش منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها