چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۶
تجدید چاپ مجموعه شعر موسی زنگنه

مجموعه شعر «از رو به رو می‌آیم» سروده موسی زنگنه، شاعر ساکن استان بوشهر از سوی نشر داستان‌سرا تجدید چاپ می‌شود. این مجموعه شامل 36 قطعه شعر سپید است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، زنگنه گفت: مجموعه شعرم با عنوان «از رو به رو می‌آیم» نخستین بار سال 91 از سوی نشر داستان‌سرا چاپ شد و اکنون این مجموعه کمیاب شده و طی توافق با ناشر به‌زودی تجدید چاپ خواهد شد.
 
وی درباره ویژگی‌های مجموعه شعرش با عنوان «از رو به رو می‌آیم» گفت: این مجموعه شامل 36 قطعه شعر در قالب  سپید است که طی سال‌های دانشجویی یعنی 82 تا 86 در شهرستان ارومیه سروده‌ام.
 
«از رو به رو می‌آیم»، «حکایت اندوه»، «کسی مرا نمی‌چیند» و «به‌سوی باد» نام تعدادی از شعرهای این مجموعه اند. 

در بخشی از قطعه شعر «چیمن» می‌خوانیم: 

«چیمن زکات گریه تماشاست/ ما بی‌نگاه هنوز هم‌گریه مانده‌ایم/ تنها گناه ماست صداقت اگر گلی‌است/ چیمن گناه ماست اگر باران ندیده‌ایم.»
 
زنگنه متولد 1357 از روستای سمل از توابع تنگستان استان بوشهر است. وی تحصیلات مقدماتی‌اش را در زادگاهش گذراند و بعدها در رشته ریاضی محض قبول شد اما کارشناسی حسابداری گرفت.

نخستین اثر این شاعر با عنوان «از روبه‌‌رو می آیم» شامل 36 قطعه شعر سپید است که در 75 صفحه، با شمارگان هزار نسخه و قیمت سه‌هزار و 500 تومان از سوی نشر داستان‌سرا در استان فارس منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط