یکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۶
جشنواره ملی صنعت چاپ 22 مهرماه برگزار می‌شود

سیزدهمین دوره جشنواره ملی صنعت چاپ، 22 مهرماه با حضور علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از اهالی صنعت چاپ در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره صنعت چاپ، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن بیان این خبر گفت: جشنواره ملی صنعت چاپ با هدف تجلیل از خدمات فعالان، تجلیل از پیشکسوتان، ایجاد تعامل میان دست‌اندرکاران، شناسایی و قدردانی از موفقیت‌های اهالی چاپ برگزار می‌شود.

به گفته اسماعیلی، یکی از مهم‌ترین اهداف و رویکردهای جشنواره علاوه بر معرفی آثار برتر، ایجاد تعامل و همدلی بیشتر میان اهالی صنعت چاپ است.

معاون امور فرهنگی همچنین جشنواره صنعت چاپ را در ارتقای این صنعت موثر دانست و اظهار کرد: موفقیت‌های جشنواره ملی صنعت چاپ در دوره‌های گذشته و ارتقای کمی و کیفی آثار رسیده به این رویداد نشان از تاثیرگذاری آن دارد.

وی با بیان این‌که مسابقات تخصصی چاپ در سه زیر گروه فرآیندها و روش‌های چاپی، مدیریت پروژه‌های چاپی و مسابقات دانشجویی برگزار می‌شود، گفت: برگزیدگان دوازدهمین دوره مسابقات تخصصی صنعت چاپ نیز در جشن ملی صنعت چاپ معرفی و قدردانی خواهند شد.

سیزدهمین دوره جشنواره ملی صنعت چاپ دوشنبه 22 مهرماه ساعت 18 در سالن همایش‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد. در این مراسم از فعال‌ترین رسانه این دوره از جشنواره نیز قدردانی می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط