شنبه ۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۴
ماهنامه «مدیریت ارتباطات» در ایستگاه چهل و یکم ایستاد

چهل و یکمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات ویژه مهرماه 92 منتشر شد. این ماهنامه دربردارنده گفت‌وگوی ویژه با حسن نمکدوست تهرانی درباره انحصار رادیو تلویزیون، چهار پرونده در زمینه مدیریت ارتباطات و همچنین ترجمه بخش پایانی یک کتاب در حوزه ارتباطات سازمانی است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در شماره جدید مدیریت ارتباطات گفت‌وگوی ویژه‌ با دکتر حسن نمکدوست تهرانی آمده است. این استاد ارتباطات انحصار راديو و تلويزيون را مهم‌ترين ناهنجاري رسانه‌اي در حال حاضر كشور دانسته و این جمله تیتر برجسته ماهنامه انتخاب شده است. همچنین تصویر نمکدوست روی جلد این شماره از ماهنامه را به خود اختصاص داده است.

مدیریت ارتباطات موسیقی، مدیریت ارتباطات هنری، مدیریت ارتباطات معماری و مدیریت ارتباطات رسانه چهار عنوان پرونده ماهنامه مدیریت ارتباطات است. در پرونده نخست ارتباط با نت موسیقی در گفت‌وگو با مفاخر و نخبگان موسیقی مطرح شده است. این‌که چگونه موسیقی می‌تواند بر مخاطب تاثیرگذار باشد و انتقال پیام از طریق موسیقی جزو مباحث برجسته این پرونده است. 

دوبله، ترجمه فیلم از مخاطب‌سازی تا مخاطب‌پروری عنوان دومین پرونده‌ای است که مدیریت ارتباطات هنری را توضیح می‌دهد، در این بخش نیز طی گفت‌وگو با بزرگان دوبله به انتقال فرهنگ و ارتباط با مردم از طریق ترجمه فیلم توجه می‌شود.

بررسی نسبت میان معماری و ارتباطات در مطلبی با عنوان بناهایی که خود یک رسانه‌اند، مورد کنکاش قرار می‌گیرد. معماری به مثابه یک رسانه و نسبت ارتباطات و معماری از مطالب این پرونده است، همچنین در پرونده پایانی که ارتباطات رسانه نام دارد، تعامل رسانه و هنر از دیدگاه‌های مختلف بازگو می‌شود. «این رسانه است که جهان را می‌سازد» و «پیوند ناگسستنی هنر با رسانه» از عناوین گفت‌وگوهای این پرونده به‌شمار می‌آید. 

«رسانه‌های جمعی و حقوق کودکان معلول» و «زبان صحیح رسانه‌ها راهی برای نگرش بهتر در جامعه» به قلم نگین حسینی از مقالات تالیفی شماره جدید ماهنامه مدیریت ارتباطات است. عضو تخصصی ژورنال مطالعات معلولیت دانشگاه هاوایی اهمیت توجه به کودکان معلول در ارتباط با رسانه‌ها را مطرح کرده است.
 
در بخش ترجمه مقاله‌ «روابط عمومی در خدمت سئو، چگونه خبرنگاران را مورد هدف قرار دهیم؟» رابطه بهبود خدمات روابط عمومی الکترونیک با سیستم بهینه‌سازی موتورهای جست‌وجو (سئو) بررسی شده است.

در بخش پایانی شماره چهل و یکم ماهنامه مدیریت ارتباطات، ترجمه بخش پایانی کتاب «ارتباطات در مرز‌های سازمانی» با ترجمه ناصر اسدی آمده است.

چهل‌‌ویکمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات تحلیلی-آموزشی و اطلاع‌رسانی مدیریت ارتباطات به مدیر مسوولی امیرعباس تقی‌‌پور و سردبیری امیر لعلی در 84 صفحه و بهای 6هزار تومان منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها