شنبه ۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۲

سید محمد‌علی آل هاشم، رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران از انجام رایزنی‌هایی برای ترجمه آثار خوب منتشرشده ارتش خبر داد./

حجت‌الاسلام  سید محمد‌علی آل هاشم، رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در گفت‌و گو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، درباره اقدامات اخیر سازمان تحت مدیریتش در راستای انتقال ارز‌ش‌های دفاع مقدس توضیح داد: یکی از راه‌های انتشار فرهنگ دفاع‌مقدس بازگویی خاطرات از سوی پیش‌کسوتان حوزه دفاع مقدس است که یازدهمین دوره آن با حضور رسانه‌ها برگزار شد.

وی با اشاره به ضرورت انتشار آثاری درباره فرماندهان و پیش‌کسوتان دفاع مقدس با هدف ترویج این فرهنگ گفت: انتشارات آجا(ارتش جمهوری اسلامی ایران)، تاکنون آثار بسیار ارزشمندی در این زمینه‌ منتشر کرده‌است. برخی از کتاب‌ها به قلم خودِ فرماندهان ارتشی به نگارش درآمده‌اند.

سید محمد‌علی آل هاشم افزود: همچنین خاطرات تعدادی از جانبازان جنگ تحمیلی از سوی قلم‌ به دستان حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در دست تهیه است. در این زمینه همکاری‌هایی هم با برخی دیگر از ناشران خصوصی داریم.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به این سوال که «آیا برنامه‌ای برای ترجمه آثار تولید شده و خلق اثر به زبان‌های دیگر هم در دستور کار دارید؟» گفت: توجه به این امر در برنامه‌های آتی ما وجود دارد. در همین راستا، رایزنی‌هایی با مراکز مختلف برای ترجمه آثار خوب منتشرشده به زبان‌های دیگر در حال انجام است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها