جمعه ۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۰
«وقتی دخترها مرد شوند» کتاب می‌شود

رمان «وقتی دخترها مرد شوند» نوشته بهناز ضرابی‌زاده، نویسنده و پژوهشگر ساکن استان همدان آماده چاپ است. به گفته نویسنده، این رمان برای مخاطب نوجوانان نوشته شده است./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، ضرابی‌زاده درباره ویژگی رمان جدیدش با عنوان «وقتی دخترها مرد شوند» گفت: هر چند این رمان تخیلی است، اما بسیاری از وقایع رخ داده در آن، برگرفته از وقایع مستند بمباران‌ شهر همدان از سوی عراق در جریان جنگ تحمیلی است.
 
وی با یادآوری بخشی از موضوع رمان «وقتی دخترها مرد شوند» عنوان کرد: شخصیت اصلی داستان، دختر نوجوانی است که خانواده آشفته‌ای دارد و خیلی دوست دارد که به جبهه برود و کاری برای جبهه و جنگ انجام دهد. وی طی اتفاقی با خانواده‌ای آشنا شده و تغییر و تحولات اساسی در زندگی‌اش رخ می‌دهد.
 
به گفته ضرابی‌زاده، این رمان 100 صفحه و مناسب نوجوانان مقطع کلاس ششم به بالاست و به ‌زودی از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر می‌شود. 

ضرابی‌زاده متولد 1347 ساکن استان همدان است. از این نویسنده تاکنون کتاب‌هایی با عناوین «گنجشک سبز و آبی» و «آن روز سه‌شنبه بود» از سوی نشر صریر، «سیب آرزو» از سوی نشر مدرسه، «آدم برفی» از سوی نشر عروج، «بابای 9 سالگی» از سوی نشر کوثر و «مرغ شل» از سوی نشر سوره مهر به چاپ رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط