پنجشنبه ۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۲
«شاهکار همگانی» دانش‌آراسته به چاپ دوم رسید

مجموعه داستان «شاهکار همگانی» نوشته مجید دانش‌آراسته، نویسنده ساکن استان گیلان به‌زودی از سوی نشر سمام تجدید چاپ می‌شود. این مجموعه شامل 32 داستان کوتاه است./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، دانش‌آراسته گفت: مجموعه داستانم با عنوان «شاهکار همگانی» کمیاب شده و اکنون طی توافقی که با مدیریت نشر سمام داشته‌ام، به ‌زودی این مجموعه داستان تجدید چاپ می‌شود.
 
به گفته وی، «کوهنورد»، «چاهک»، «دلایل یک کارمند شل‌پایه»، «از انتها به ابتدا»، «آواز یکدست»، «پرسه»، «در همان ساعت»، «دیدار در گودال»، «این خط را بگیر و بیا» و «صندلی گردان» نام برخی داستان‌های این مجموعه‌اند.
 
در بخشی از داستان «دلایل یک کارمند شل‌پایه» می‌خوانیم: «من کجا پایه‌های زندگی‌ام را محکم می‌کردم؟ معلوم است. در اتوبوس! من پایه‌های زندگی خودم را چنان در اتوبوس محکم کرده‌ام که این اطمینان را به شما می‌دهم با طناب هم نمی‌توانید مرا بیرون بیاورید. اگر دلایل بیشتری برای این دگردیسی می‌خواهید، به ‌موقع دلایلم را عرضه خواهم کرد.» 

مجموعه داستان «شاهکار همگانی» او  در 117 صفحه از سوی نشر سمام واقع در استان گیلان با قیمت چهار هزار و 800 تومان تجدید چاپ می‌شود. 

دانش‌آراسته، متولد 1316 شهرستان رشت است. از این نویسنده تاکنون مجموعه داستان‌هایی با عناوین «روز جهانی پارک شهر و زباله‌دانی»، «نسیمی در کویر»، «سفر به روشنایی»، «در صدای باد»، «مو به مو»، «خاکستر نشین راه طلوع»، «متن خود یک کویر است»، «خط خوش شهر»، «حضور دلپذیر»، «اشتباه قشنگ»، «قضیه فیثاغورث با یک صفر دو گوش»، «ساختار شکن چشم‌ها»، «گنجشک‌ها در بالکن» و «این خانه و آن درخت» به چاپ رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط