چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۲
کتابنامه به‌زودی روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود

برنامه کتابنامه با رویکردی متفاوت و جنجالی به حوزه کتاب، از هفته آینده روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.-

علیرضا حائری، تهیه کننده برنامه کتابنامه، در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، درباره محتوای این برنامه گفت: این برنامه به لحاظ ساختاری جزو برنامه‌های جدیدی است که سعی دارد کتاب را از نگاهی متفاوت و جدید به مخاطب معرفی کند.

تهیه‌کننده سابق مجله علوم انسانی زاویه افزود: پخش برنامه کتابنامه از هفته آینده کلید می‌خورد و نویسندگان و متولیان حوزه کتاب می‌توانند برای معرفی کتاب‌ها و دعوت از کتابنامه برای تهیه گزارش  نشست‌ها به‌طور مستقیم با تهیه‌کننده برنامه در ارتباط باشند.

حائری ادامه داد: قرار است متولیان و نهادهای دولتی نیز در تهیه این برنامه شرکت داشته باشند اما آن‌چه کتابنامه را به نسبت دیگر برنامه‌های کتاب در سطح سیما متفاوت می‌کند، معرفی و ارایه گزارش‌های جنجالی از حوزه کتاب است.

این تهیه‌کننده گفت:‌ در این برنامه همه موضوعات مربوط به کتاب از جمله کتاب‌های دینی،‌ انقلاب اسلامی،‌ علوم انسانی به طور عام، علوم طبیعی و تجربی، علوم پایه و هنر معرفی می‌شوند.

وی درباره زمان و مدت پخش این برنامه گفت:‌ کتابنامه فعلا در مدت زمانی 10 دقیقه پخش می‌شود اما اگر متولیان کتاب با ما مشارکت داشته باشند، پیش‌بینی می‌کنیم که این مدت افزایش یابد.

تهیه کننده برنامه کتابنامه اظهار کرد: ریتم این برنامه تند در نظر گرفته شده و قرار است به‌زودی شنبه تا پنجشنبه روی آنتن شبکه چهار سیما برود.

حائری گفت: ما در برنامه کتابنامه به دنبال جنجال‌های فرهنگی و اقتصادی در حوزه کتاب نیز هستیم، ضمن آن‌که معرفی کتاب در این برنامه به سرعت انجام می‌شود و از شهرستان‌ها نیز گزارش خواهیم داشت.

 علیرضا حائری، تا مدتی پیش به‌عنوان تهیه کننده مجله علوم انسانی زاویه فعالیت داشت. زاویه تنها برنامه گفت‌وگو محور سیمای جمهوری اسلامی ایران در حوزه علوم انسانی محسوب بود و موضوعات مختلفی را درباره فلسفه اسلامی، ‌فلسفه غرب، فلسفه کودک، مباحث جامع‌شناختی و ... ارایه می کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها