شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۰
«جادوگر تهران» از راه رسید

نمایش‌نامه‌ «جادوگر تهران» نوشته‌ علی نورانی به چاپ رسید. این نمایش‌نامه به دو زبان فارسی و انگلیسی ارایه شده است._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، نمایشنامه‌ دو زبانه‌ فارسی و انگلیسی با عنوان «جادوگر تهران» نوشته‌ علی نورانی از سوی نشر بامداد نو منتشر شد.
 
روایت داستانی «جادوگر تهران» که حول ورزش فوتبال و حواشی آن می‌گذرد، باشگاه بایرن مونیخ آلمان و هواداران آن را محور اصلی خود قرار داده است.

زمان داستان در سال‌هایی می‌گذرد که علی کریمی، فوتبالیست مطرح تیم ملی ایران هم در این باشگاه حضور دارد و عنوان کتاب، اشاره‌ای به این فوتبالیست است که در ورزش فوتبال به جادوگر معروف است.

در مقدمه کتاب می‌خوانیم: «یک دانشجوی جوان و یک نویسنده میانسال در ایستگاه متروی یکی از شهرهای آلمان منتظر قطار هستند تا به تماشای بازی فوتبال بایرن مونیخ بروند. جوان کم‌حوصله که هوادار دو آتشه‌ بایرن مونیخ و میشاییل بالاک است، از نرسیدن قطار کلافه شده و به ‌ناچار با مرد نویسنده هم ‌صحبت می‌شود. او خود را آزادی‌خواه و نماینده‌ مبارزات دانشجویی می‌داند و نویسنده را متهم به محافظه‌کاری می‌کند.»
 
نمایش‌نامه‌ دوزبانه‌ فارسی و انگلیسی «جادوگر تهران» در 100 صفحه با شمارگان یک‌هزار جلد و قیمت پنج‌هزار تومان از سوی انتشارات بامداد نو راهی بازار کتاب شده است.
 
از این نویسنده تاکنون ترجمه‌ نمایش‌نامه‌ای با عنوان «بیوگرافی حادثه‌ای که در جمجمه اتفاق افتاد» از سوی نشر افراز به چاپ رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط