چهارشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۵
برگزاری همایش جایگاه ادیان الهی در نظام‌های حقوقی

فراخوان مقالات همایش «جایگاه ادیان الهی در نظام‌های حقوقی» منتشر شد. این همایش با محورهای متعدد چون حمایت از ادیان الهی از منظر فلسفه حقوق برگزار می‌شود. مقالات برگزیده این همایش در قالب کتاب منتشر خواهند شد-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)،‌ این همایش که از سوی سازمان بسیج حقوقدانان تهران بزرگ برگزار خواهد شد، از ابعاد مختلفی به بررسی نقش دین در نظام‌های حقوق می‌پردازد که از محورهای اصلی آن می‌توان به حمایت‌های حقوق بشری از ادیان الهی، حمایت از ادیان الهی از منظر فلسفه حقوق، حمایت از ادیان الهی در منابع دینی و حمایت از ادیان الهی در حقوق داخلی و بین‌المللی اشاره کرد.

 مهلت ارسال آثار به دبیرخانه همایش تا 25 آذر ماه اعلام شده و دانشگاهیان، حقوقدانان، پژوهشگران حوزوی و دانشگاهی می‌توانند تا این تاریخ مقالات خود را ارسال کنند.

این همایش با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از سوی سازمان بسیج حقوقدانان تهران بزرگ و با همکاری دانشگاه امام صادق(ع)، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت دادگستری، نهاد ریاست جمهوری،‌ وزارت امور خارجه،‌ اداره کل حقوقی و ...  همزمان با هفته پژوهش (22 تا 28 آذرماه) برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط