یکشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۵
کارگاه‌های نقد ادبی با رویکردی نو برپا می‌شود

پس از برگزاری دوره تابستانه کارگاه‌های تخصصی نقد ادبی از سوی انجمن علمی نقد ادبی ایران، ابراهیم خدایار، سخنگوی این انجمن از برگزاری کارگاه‌های جدید آموزشی نقد ادبی با رویکرد جدید تا پایان امسال خبر داد. به گفته خدایار محتوای این کارگاه‌ها در آینده از سوی این انجمن در قالب کتاب منتشر خواهد شد.-

خدایار از اعضای هیات مدیره و همچنین سخنگوی انجمن علمی نقد ادبی ایران درباره برنامه‌های این انجمن به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: در نیمه نخست مهر سال جاری، هیات مدیره انجمن علمی نقد ادبی جلسه‌ای برای برنامه‌ریزی فعالیت‌های انجمن در نیمه دوم سال خواهند داشت. 

وی افزود: در همین ماه دوره تخصصی کارگاه نقد ادبی انجمن علمی نقد ادبی ایران را با همكاری مركز تحقیقات زبان و ادبیات فارسی دانشگاه تربیت مدرس و جمعی از اعضای هیات علمی دانشگاه‌‌ها برگزار کردیم. انجمن علمی برنامه دارد تا ضمن ارزیابی این دوره برگزار شده، دوره‌ای دیگر را تا پایان سال جاری با رویکرد جدید برگزار کند. 

این مدرس زبان و ادبیات فارسی همچنین با اشاره به تبدیل دوره‌های برتر به کتاب، گفت: در این دوره کارگاه‌ها با تدریس پنج موضوع خاص توسط پنج استاد برگزار شد. بنا داریم تا این پنج موضوع را به دو موضوع تقلیل داده و از محتوای کارگاه کتابی را منتشر کنیم. 

سخنگوی انجمن علمی نقد ادبی ایران در پایان بر برگزاری سومین همایش ملی نقد ادبی در ایران با رویکرد «نقد ادبیات داستانی» در اسفند جاری (1392) تاکید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها