شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۰
انتشار اثری درباره دو شهید پدر و پسر ارتشی

بر اساس دستور مستقیم امیر احمد پوردستان فرمانده نزاجا، تالیف کتابی درباره شهیدان قنبرزاده که پدر و فرزند ارتش بودند از سوی مرکز پژوهش‌های دفاع مقدس نزاجا در دستور کار انتشارات سوره سبز قرار گرفت. این اثر تا پایان آذرماه سال جاری منتشر می‌شوند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(اینبا)، مرکز پژوهش‌های دفاع مقدس نزاجا تالیف کتابی درباره شهید قنبر قنبرزاده را به انتشارات سوره سبز سپرد.

سرلشکر شهید، قنبر قنبرزاده از پیش‌کسوتان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که پسر او در نیروی‌هوایی خدمت می‌کرد و به شهادت رسید.

امیر احمد پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران(نزاجا) در بازدیدی که به همراه امیر سرتیپ دوم منوچهر کاظمی، فرمانده قرارگاه عملياتي منطقه غرب ارتش، از خانواده شهیدان قنبرزاده انجام شد، دستور نگارش و انتشار کتابی درباره رشادت‌های این پدر و فرزند ارتشی شهید را صادر کرد.

بر اساس قرارداد منعقد شده میان مرکز پژوهش‌های دفاع مقدس نزاجا و انتشارات سوره سبز قرار است کتاب شهیدان قنبرزاده در قالب رمانی 120 صفحه‌ای و با همکاری واحد پژوهش‌های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران منتشر شود.

امیر پوردستان بر پررنگ بودن نقش هر دو شهید ارتش در کتاب تاکید کرد و بر این مبنا، انتشارات سوره سبز درنظر دارد این کتاب را با انتشار اسناد و تصاویر پربار و تا پایان آذرماه 92 منتشر کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها