پنجشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۰
حوزه هنری استان خوزستان از 3 عنوان کتاب رونمایی می‌کند

حوزه هنری استان خوزستان در ایام هفته دفاع مقدس از کتاب‌های «اقتدار سرزمین بعث»، «از دالپری تا بلتا» و «ردّ پای پرواز» رونمایی می‌کند._

مجید صادپاپی، معاون فرهنگی حوزه هنری استان خوزستان با بیان این مطلب به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: واحد ادبیات پایداری حوزه هنری استان خوزستان در راستای ثبت و ضبط خاطرات هشت سال دفاع مقدس با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امسال سه کتاب «اقتدار سرزمین بعث»، «از دالپری تا بلتا» و «ردّ پای پرواز» را چاپ کرده است که آیین رونمایی از این آثار در ایام هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

وی درباره کتاب «اقتدار سرزمین بعث» گفت: این کتاب خاطرات دوران اسارت رزمندگان ایرانی در جنگ تحمیلی عراق علیه ایران را در بردارد. این اثر به قلم عزیزالله زاهدنمازی به رشته تحریر درآمده است.

معاون فرهنگی حوزه هنری استان خوزستان ادامه داد: محمدرضا امیریان در کتاب «از دالپری تا بلتا» می‌کوشد خاطرات رزمندگان استان خوزستان و بسیج مسجد میثم تمّار در دزفول را به تصویر بکشد.
 
صادپاپی افزود: کتاب «ردّ ‌پای پرواز» اثر عیسی خلیلی با موضوع شهیدان گردان جعفر طیّار ل‍ش‍ک‍ر هفت ول‍ی‌ع‍ص‍ر(ع‍ج‌) به نگارش در آمده است.

وی بیان کرد: آیین رونمایی از این سه عنوان کتاب پنجم مهرماه، همزمان با اختتامیه پنجمین جشنواره منطقه‌ای پایتخت پنجره‌ها آبادان در سینما نفت استان خوزستان برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی حوزه هنری استان خوزستان همچنین از انتشار دو اثر با عناوین «از جهنم سردنشین تا بهشت ارزن‌تاک» و «سیمای صادق سید» در آینده نزدیک خبر داد و گفت: حوزه هنری استان خوزستان با همکاری سوره مهر نسبت به چاپ این آثار اقدام کرده است.

صادپاپی توضیح داد: کتاب «از جهنم سردنشین تا بهشت ارزن‌تاک» اثر سیدکاظم داور، خاطرات رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را در خود جای داده است. اغلب این خاطرات به عملیات برون‌مرزی در منطقه غرب کشور مربوط می‌شوند.

وی با بیان این‌که کتاب «سیمای صادق سید» خاطرات شهید دامغانی، نماینده مردم رامهرمز و امام جمعه این شهر را دربردارد گفت: می‌کوشیم این دو اثر را در ایام هفته دفاع مقدس منتشر کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط