چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۳
«برای مدیران» در کمتر از یک‌ماه به چاپ دوم رسید

کتاب «برای مدیران» که شامل رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی به مدیران است به علت استقبال مخاطبان در کمتر از یک‌ماه به چاپ دوم رسید.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی انتشارات سروش، این اثر برگرفته از گفتارها و گزیده‌های کلام رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی) در حوزه مدیریت است. 

در این اثر ویژگی‌های مدیران و آنچه آن‌ها برای ادای تکالیف مدیریتی خود در تحقق دولت اسلامی باید بدانند، با استخراج از کلام رهبری و مواضع روشن ایشان جای دارد. 

رهبر معظم انقلاب اسلامی از بدو رهبری تاکنون نصایح، توصیه‌ها، تعریف‌ها یا هشدارهایی نسبت به مدیران کشور داشته‌اند که در شرایط زمانی مختلف منجر به اصلاح رفتار مدیران شده است. 

۹ فصل این اثر با عنوان مدیران؛ اهمیت و جایگاه در نظام اسلامی، معنویت، اخلاق، گزینش همکاران، نظارت بر زیرمجموعه، مدیران انقلابی، وظایف و ویژگی‌ها، آسیب‌شناسی و نامه امام علی(ع) به مالک اشتر تدوین شده‌اند. 

نخستین چاپ کتاب «برای مدیران» از سوی انتشارات سروش با شمارگان پنج هزار نسخه در 166 صفحه به بهای شش هزار و 500 تومان روانه بازار نشر شده بود، چاپ دوم نیز با همین شمارگان منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها