چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۱
ماهنامه «مدیریت ارتباطات» بر پله چهلم نشست

چهلمین شماره ماهنامه «مدیریت ارتباطات» ویژه شهریورماه منتشر شد. در این شماره مباحث آسیب‌شناسی کمپین تبلیغاتی، راهبرد‌های ارتباطی و روابط عمومی، افتتاح باشگاه مدیریت ارتباطات، فلسفه ارتباطات و اطلاعات به همراه معرفی کتابی در حوزه ارتباطات سازمانی آمده است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، ماهنامه تحلیلی، آموزشی، اطلاع رسانی «مدیریت ارتباطات» چهلمین شماره پیاپی خود را با دو مقاله، یک گزارش، دو گفت‌وگوی ویژه، سه پرونده، ارایه ترجمه یک کتاب و چند یاد‌داشت و تحلیل خارج از موضوع ماهنامه به مخاطبان عرضه کرد. در این شماره با علی زارعی‌نجفدری، مشاور رییس جمهوری دولت نهم و دهم و سید محمد غرضی، کاندیدای ریاست جمهوری دوره یازدهم گفت‌وگویی انجام شده است.  غرضی، در این گفت‌وگو فقدان رسانه‌ای مستقل برای دفاع از حقوق عامه مردم را موضوع مهمی مطرح کرده است.

مدیر مسوول نشریه، پیشنهاد تاسیس شبکه تلویزیونی برای دولت تدبیر و امید را موضوع سرمقاله ماهنامه اختصاص داده است . «آسیب‌شناسی کمپین تبلیغاتی هشت کاندید یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری» به قلم دکتر محمود دهقان و «راهبردهای تحقق برنامه‌های رییس‌جمهوری در حوزه ارتباطات و روابط‌ عمومی» به قلم فرزانه بنی‌هاشم‌نژاد دو مقاله خواندنی مجله محسوب می‌شوند. گزارش افتتاح باشگاه مدیریت ارتباطات نیز در این شماره درج شده است.

پرونده‌های این مجله را «مدیریت ارتباطات هنری: قابلیت‌های ارتباطی انیمیشن»، «مدیریت ارتباطات فرهنگی: لباس بیانگر هویت ارتباطی» و «مدیریت ارتباطات جامعه اطلاعاتی: ماهیت و فلسفه اطلاعات» تشکیل می‌دهند. 

«گذری بر قابلیت‌های ارتباطی هنر انیمیشن»، «نباید مانع ارتباط میان فرهنگ‌ها و جوامع مختلف شویم»، «توجه به جنبه‌های ارتباطی؛ عامل موفقیت انیمیشن شکرستان» و  «جنبه‌های ارتباطی انیمیشن‌های تولید انبوه و مستقل» در پرونده اول این ماهنامه بررسی شده‌اند. در پرونده دوم «خط ارتباطی هویت ایرانی در رنگین کمان رنگ‌ها»، «نگاهی به نقش پوشش زنان ایرانی در برقراری و حفظ ارتباطات نسلی» و «برای برقراری ارتباط مؤثر به لباسی در خور هویت‌مان نیاز داریم» آمده است.
 
همچنین در پرونده سوم این مجله، «تیترهای شبکه‌ اجتماعی «مندلی» بستری جدید برای ارتباطات پژوهشی و همکاری‌های علمی»، «اطلاعات و انفجار اطلاعات از منظر فلسفی و چیستی اطلاعات: نگاهی نقادانه به تعاریف موجود» مشاهده ‌می‌شود. 

علاقه‌مندان می‌توانند معرفی کتاب «ارتباطات در مرزهای سازمانی» تالیف Phillip G. Clampitt با ترجمه ناصر اسدی را در این شماره مطالعه کنند.

چهلمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات به صاحب امتیازی و مدیر مسوولی امیرعباس تقی‌پور و سردبیری امیر لعلی در 84 صفحه رنگی با بهای پنج هزار تومان منتشر شده است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها