دوشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۰
بن‌های وزارت ارشاد به نمایشگاه کتاب اصفهان رونق بخشید

نهمین نمایشگاه کتاب اصفهان که ششمین روز خود را پشت سر می‌گذارد، با بن‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رونق یافته است. این بن‌ها به دانشجویان کل کشور و حداکثر تا بهای 50 هزار تومان اختصاص می‌یابد.-

محمدرضا خوشاب، مسوول روابط عمومی انتشارات آرما در استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، با اشاره به این‌که این مرکز نشر با 42 عنوان از تازه‌های نشر خود در موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی در نمایشگاه کتاب اصفهان حضور دارد، عنوان کرد: استقبال مخاطبان در روزهای پایانی این نمایشگاه رونق یافته است.

وی افزود: متاسفانه نمایشگاه‌های کتاب استانی آن‌گونه که شایسته است از سوی ناشران و برخی علاقه‌مندان تخصصی حوزه کتاب جدی گرفته نمی‌شوتد. به عنوان نمونه ناشران بنام و مطرح کشور کمتر در این نمایشگاه دیده می‌شوند یا در مواردی غرفه‌ای کوچک اختیار کرده‌اند. برخی مشکلات نظیر امکان اسکان و حمل و نقل، حضور موثر فعالان نشر را کم‌رنگ می‌کند و اصطلاحا آثار بازاری فرصت خوبی برای حضور می‌یابند.

خوشاب گفت: خوشبختانه در نمایشگاه کتاب امسال بن‌هایی که از سوی وزارت فرهنگ و راشاد اسلامی به دانشجویان کل کشور اختصاص یافت، رونق و حیات دیگری به این نمایشگاه استانی بخشید. این بن‌های خرید با 20 درصد تخفیف و حداکثر به بهای 50 هزار تومان عرضه می‌شوند.

مسوول روابط عمومی نشر آرما درباره حضور این مرکز نشر در نمایشگاه کتاب اصفهان گفت: متاسفانه به دلایلی اعم از افرایش بهای کتاب، فروش ما نسبت به سال‌های قبل کاهش یافته است.

وی رمان‌های «بهم می‌یاد»، «کلت 45» و «حجاب» را از آثار پر مخاطب‌ نشر آرما در این نمایشگاه معرفی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها