شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۲
برگزیدگان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی معرفی شدند

داوری آثار رسیده به دبیرخانه نخستین جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی در کرمان پایان یافت. در این جشنواره 12 برگزیده در 4 گروه سنی معرفی شدند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اعضای هیات داوران این جشنواره شامل فاطمه جعفرزاده، فاطمه شهبا و حامد حسین‌خانی آثار رسیده به دبیرخانه را بدون مشخصات فردی و فقط با کد و سن صاحب اثر مورد داوری قرار دادند. 

پس از جمع‌بندی امتیازها آثاری که بیشترین امتیاز را به دست آوردند در هر گروه سنی به عنوان برگزیدگان جشنواره معرفی شدند. 

هیات داوران در گروه سنی 7 تا 9 سال، شکوفه احسانی از استان لرستان، هلیا آصفی و پریناز آسا هر دو از استان اردبیل به عنوان برگزیده اول تا سوم این بخش معرفی کردند. 

هستی مرتضوی از استان اردبیل، آسیه عزیزپور از استان کرمان و آیسان قربانی از گیلان به ترتیب نفرات اول تا سوم گروه سنی 10 تا 11 سال را از آنِ خود کردند. 

داوران جشنواره ریحانه بیات از استان همدان، پریسا فتاحی از اردبیل و طهورا عبدی از استان لرستان در گروه سنی 12 تا 14 سال و صدف ودودی از استان گیلان، زهرا بای از گلستان و ستاره رفیعیان از استان گیلان در گروه سنی 15 تا 17 سال به عنوان نفرات برگزیده اول تا سوم نخستین جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی انتخاب شدند. 

مراسم پایانی نخستین جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی 19 شهریور همزمان با دهه کرامت به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان برگزار و طی مراسمی از 12 برگزیده این جشنواره تجلیل خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها