پنجشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۰
خانجانی «من و تو به خط بریل» را روانه بازار کتاب کرد

مجموعه داستان «من و تو به خط بریل» نوشته کیهان خانجانی، نویسنده ساکن استان گیلان آماده انتشار است. این مجموعه شامل 12 داستان کوتاه است که نویسنده در همه آن‌ها به موضوع مرگ از منظرهای مختلف پرداخته است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، خانجانی گفت: ویژگی مشترک همه این داستان‌ها موضوع مرگ است؛ مرگ‌هایی که گاه تاریخ و گاه اجتماعی یا سیاسی هستند. مثل شهادت یک نفر در جنگ، اعدام یک شخصیت قبل از انقلاب و مرگ یک شخصیت معروف، البته لازم است یادآوری کنم که هیچ‌کدام از این شخصیت‌ها واقعی نیستند.

 «پونه»، «روضه الشهدا»، «زیر ارض موعود»، «با مرگ رقصیدند»، «یحیای زاینده رود»، «از نوع بی»، «چراغ قرمز چشمک زن»، «سه صحنه سیاووشان»، «مردی که می‌سوخت»، «مستند پاسگاه» و «قصه به سر نمی‌رسد» نام‌های برخی از داستان‌های کوتاه این مجموعه هستند. 
 
کیهان خانجانی متولد 1352 شهرستان رشت است. وی در دانشگاه دهاقان «اصفهان» کارگاه داستان  راه انداخت و هنوز در گیلان و استان‌های مختلف به این کار مشغول است. ماحصل این کارگاه‌ها تاکنون 10 جلد مجموعه داستان بوده که تحت عنوان «عصرچهرشنبه ما» منتشر شده است. 

از وی همچنین مجموعه داستان‌های «کاتبان روایت چندم» و «سپیدرود زیر سی و سه پل» (تقدیر شده در جایزه ادبی مهرگان- نامزد جایزه ادبی گلشیری) از سوی نشر فرهنگ ایلیا منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط