چهارشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۰
تراکتور هم در کورس انتشار کتاب قرار می‌گیرد

تیم‌های سپاهان اصفهان، تراکتورسازی تبریز، استقلال تهران و فولاد خوزستان که برای قهرمانی لیگ برتر فوتبال تلاش می‌کنند، در زمینه انتشار کتاب هم وارد رقابت با یکدیگر شده‌اند. باشگاه تراکتورساز تبریز در نظر دارد برای جا نماندن از دیگر تیم‌ها در این زمینه، زندگینامه برخی بازیکنان این تیم را منتشر کند.-

محمد علویی، مدیرروابط عمومی باشگاه تراکتورسازی تبریز در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در این باره اظهار کرد: ما هم مانند برخی تیم‌های حاضر در لیگ برتر با مشکلات مالی فراوانی دست به گریبانیم و این مساله سبب شده است نتوانیم فعالیت‌های فرهنگی باشگاه را به نحوی که در شأن نام تراکتورسازی و مردم خونگرم آذربایجان باشد، انجام دهیم. 

وی افزود: بازیکنان بسیار بزرگی در تراکتورسازی تبریز بازی کرده‌اند که انتشار زندگینامه تعدادی از آن‌ها یکی از برنامه‌های ما برای آینده است اما اکنون اعتباری برای انجام این کار نداریم. ضمن این‌که در صورت لزوم و با تامین بودجه، کتابخانه باشگاه را هم راه‌اندازی خواهیم کرد. 

علویی درباره کتاب‌هایی که با موضوع تیم تراکتورسازی تبریز منتشر شده‌اند، گفت: کتاب «عشق سرخ/ قیرمیز سئوگی» نوشته مرتضی مجدفر که مجموعه داستانی دو زبانه درباره هواداران تراکتور است، امسال از سوی نشر امرود منتشر شده است. این کتاب با هماهنگی مدیریت سابق باشگاه منتشر شد و امیدوارم با مدیریت جدید هم بتوانیم چنین اقداماتی انجام دهیم. 

تیم تراکتورسازی تبریز در فصل‌های یازدهم و دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران به مقام نایب قهرمانی رسید. این تیم سال گذشته برای نخستین بار حضور در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرد اما در مرحله گروهی حذف شد. تراکتورسازی امسال هم یکی از نمایندگان ایران در این مسابقات است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط