سه‌شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۳
انتشار دومین جلد دایره‌المعارف دوپینگ در پرورش‌اندام

مدیر داخلی نشر تلاش از انتشارات جلد دوم دایره‌المعارف دوپینگ و داروهای نیروزا در پرورش‌اندام خبر داد و گفت: پیش از این جلد نخست این دایره‌المعارف را وارد بازار کتاب کرده ‌بودیم و اینک در نظر داریم علاوه بر جلد دوم این دایره‌المعارف، جلد نخست را هم با ویرایشی جدید منتشر کنیم.-

کاوه کاغذچیان محمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، عنوان کرد: مولف این اثر صادق سلامی، از مربیان ورزش پرورش‌اندام و عضو انجمن پرورش‌اندام روسیه سفید است و مطالب این کتاب نیز برگرفته از دانش این مربی و تجربیات اوست. نخستین جلد این اثر با استقبالی مطلوب روبه‌رو شد.

وی ادامه داد: مخاطبان اصلی این اثر مربیان ورزشی و ورزشکارانند و دانشجویان رشته تربیت‌بدنی نیز می‌توانند از مفاهیم این دایره‌المعارف بهره ببرند. البته بر خلاف استقبال خوب مخاطبان، در پی انتشار جلد نخست این دایره‌المعارف با برخورد نامناسب فروشندگان دارو و مافیای دارو در ایران مواجه شدیم.

مدیر داخلی نشر تلاش درباره مطالب دایره‌المعارف دوپینگ و داروهای نیروزا در پرورش اندام اظهار کرد: مطالب این کتاب از مبتدی تا پیشرفته شرح داده شده‌اند و مضامین تنها به معرفی صرف داروهای مجاز نمی‌پردازد، بلکه طریقه مصرف، میزان و شیوه استفاده مطلوب از آن‌ها نیز بیان شده است.

وی یادآور شد: جلد نخست دایره‌المعارف دوپینگ و داروهای نیروزا در پرورش‌اندام در مرحله ویرایش قرار دارد و جلد دوم آن هم در مرحله کسب مجوز است. بنابراین، هنوز بهای نهایی و تعداد شمارگان اثر مشخص نیست اما پیش‌بینی می‌شود این مجموعه دو جلدی تا سه ماه آینده روانه بازار کتاب شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط