جمعه ۸ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۰
حراج کتابخانه دیجیتال انتشارات اسراء

مسوول اطلاع‌رسانی انتشارات نشر اسراء از فروش اینترنتی لوح فشرده کتابخانه دیجیتالی این نشر با تخفیف زیاد خبر داد.-

مهدی حسین‌تبار در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، عنوان کرد: لوح فشرده کتابخانه دیجیتال انتشارات اسراء شامل 123 عنوان کتاب از آثار آیت‌الله العظمی عبدالله جوادی آملی است.

وی ادامه داد: پیش از این، بهای اولیه این کتابخانه 250 هزار ريال تعیین شده بود اما در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم آن را با 180 هزار ريال به فروش رساندیم. اکنون در نظر داریم این کتابخانه را به شرکت‌کنندگان جشنواره ملکوت با بهای 50 هزار ريال عرضه کنیم.

مسوول اطلاع‌رسانی انتشارات نشر اسراء درباره اجرای جشنواره ملکوت عنوان کرد: زمان برپایی این جشنواره از ابتدای مهرماه امسال آغاز خواهد شد و منبع مورد مطالعه کتاب «صورت و سیرت انسان در قرآن» نوشته آیت‌الله العظمی جوادی آملی است.

وی افزود: شرکت‌کنندگان این جشنواره می‌توانند با کُد رهگیری که در اختیار دارند، در پایگاه اینترنتی اطلاع‌رسانی انتشارات اسراء، کتابخانه دیجیتال را به طور آنلاین خریداری کنند.

حسین‌تبار درباره فعالیت این انتشارات اظهار کرد: انتشاات اسراء اکنون مشغول تولید نرم‌افزار‌های آثار آیت‌العظمی جوادی آملی و جشنواره ملکوت است و کمتر فرصتی برای به تولید کتاب دارد اما این به معنای دست برداشتن از کار تولید کتاب نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط