شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۲
آغاز داوری مسابقه «دلنوشته‌های دفاع مقدس» از امروز

مهلت فراخوان مسابقه «دلنوشته‌های دفاع مقدس» تا 15 شهریور‌ماه جاری، تمدید شد. دبیرخانه این مسابقه تاکنون بیش از 220 اثر دریافت کرده است و داورای دلنوشته‌ها از امروز شنبه (دوم شهریورماه 92) آغاز می‌شود.-

اصغر رضوانی، مدير روابط‌ عمومی باغ موزه دفاع‌مقدس و ترويج فرهنگ مقاومت به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: مهلت ارسال آثار به مسابقه «دلنوشته‌های دفاع مقدس» که پیش از این تا پایان مرداد‌ماه جاری اعلام شده بود، به دليل استقبال شرکت‌کنندگان تا دو هفته دیگر(15 شهریور‌ماه 92) تمدید شد.

وی با بیان این‌که تاکنون بیش از 220 اثر به دبیرخانه این مسابقه رسیده است، تصریح کرد: از روز شنبه(دوم شهریور‌ماه) داوری آثار آغاز خواهد شد اما آثاری هم که تا 15 شهریور‌ماه به دبیرخانه این مسابقه برسند، مورد ارزیابی داوران قرار خواهند گرفت.

هدف از برگزاری این مسابقه شناخت فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی با تفکر جوان امروز درباره مقوله دفاع مقدس عنوان شده و جشنواره «دلنوشته‌های دفاع مقدس» در پی هدایت نگاه افراد جامعه به سوی فرهنگ دفاع‌ مقدس است.

به گفته رضوانی قرار است آثار منتخب این جشنواره در قالب کتاب، تدوین و در مراسم قدردانی از برگزیدگان به میهمانان حاضر در مراسم ارایه شود.

بر اساس فراخوان منتشر شده، دل‌نوشته‌های ارسالی نباید برگرفته از کتاب‌ها و متن‌های دیگر و منتشر شده در فضای مجازی باشند و بهتر است در حجم کمتر از 1500 کلمه و حروفچینی‌ شده، به نشانی الکترونیکی pub@iranhdm.ir يا به نشانی ميدان ونك، بزرگراه شهيد حقانی، خيابان سرو، روابط عمومی باغ‌موزه دفاع مقدس و ترويج فرهنگ مقاومت (كدپستی 1536613114) ارسال شوند. همچنین نمابر 84158317 و 88657016 آثار شرکت‌کنندگان را می‌پذیرد.

اختتامیه این مسابقه در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد و 30 دلنوشته برتر كمك‌هزينه سفر زيارتی هدیه خواهند گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها