دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۳
محسن مومنی‌شریف به زبان کردی از میهمانان تشکر کرد

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی در مراسم اختتامیه جشنواره سوره كه در سینما بهمن شهر سنندج برگزار شد، به زبان كردی از حاضران تشكر كرد و گفت: برخی شاعران توانا با این جشنواره صاحبنام شدند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، محسن مومنی‌شریف در ابتدای سخنان خود به زبان كردی از حاضران تشكر كرد و در ادامه گفت: از طرف هم استانی‌های خود از مهمانان جشنواره به ویژه استادان و داوران كه بر ما منت گذاشته و در اینجا حاضر شده‌اند تشكر می‌كنم.

مومنی شریف ادامه داد: بسیاری از شاعران توانای ما مانند فاضل نظری، مهدی فرجی، علی داوودی و علیرضا قزوه كه در سال‌های قبل در این جشنواره شركت داشته‌اند، صاحبنام شدند و پیشرفت کردند.

رییس حوزه هنری به زنده یادان امیرحسین فردی و شاهرخ اورامی اشاره كرد و گفت: از این دو شاعر یاد می‌كنم كه در سال‌های قبل در جشنواره سوره حاضر بودند و اجل مهلت نداد كه در این جشنواره نیز حاضر شوند. امیر حسین فردی شخصی كه تلاش كرد جشنواره سوره در شهر سنندج برگزار شود وی حق زیادی بر گردن ما دارد.

مومنی شریف ادامه داد: همچنین یاد شاهرخ اورامی شاعر كرد را گرامی می‌داریم كسی كه هنگام افتتاح سینما بهمن سنندج مجری برنامه افتتاحیه بود و آن را با شور خاصی اجرا كرد وی همواره لطف و مهربانی زیادی به ما كه از تهران می آمدیم داشت؛ جای او خالی است و باید پر شود. اورامی در هر مراسمی همواره به عنوان نماینده كردستان حضور جدی داشت.

این مقام مسوول با تشكر از دست‌اندركاران برگزاری یازدهمین جشنواره سراسری شعر و داستان جوان سوره گفت: از مدیران نهادها و ادارات استان كردستان و همچنین استاندار این شهر كه در برگزاری این جشنواره همكاری داشته‌اند، تشكر می‌كنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها