پنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۲
نذر ختم قرآن کریم باعث زندگی دوباره‌ام شد

مهدی کریمیان، هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که هفته پیش به دلیل تصادف شدید با خودرو به کما رفته بود، نذر ختم قرآن کریم از سوی هواداران این تیم تبریزی را از دلایل بازگشتش به زندگی دانست و گفت: هرگز این مهر و محبت مردم خونگرم تبریز را فراموش نمی‌کنم.-

کریمیان در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)،‌ اظهار کرد:‌ نمی‌دانم چطور محبت مردم تبریز را جبران کنم و با چه زبانی از این همه صداقت و پاکی تشکر کنم. بعد از این‌که به هوش آمدم، با خبر شدم که هواداران پرشور و دوست‌داشتنی تراکتورسازی برایم ختم قرآن نذر کرده‌اند. واقعاً زبانم از پاسخ به این‌همه لطف و محبت قاصر است. 

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با اشاره به اجابت دعای خیر هواداران تراکتور در ماه مبارک رمضان، اضافه کرد: تا آخر عمرم این لطف مردم انسان‌دوست تبریز را فراموش نخواهم کرد. از صمیم قلب خوشحالم که در تیم تراکتورسازی بازی می‌کنم و برای شادکردن این مردم به زمین می‌روم. آن‌ها امسال انتظار قهرمانی در یک جام را از ما دارند و امیدوارم بتوانم با مدد گرفتن از کلام وحی در زمین فوتبال گوشه‌ای از الطافشان را جبران کنم. 

وی درباره آخرین وضعیتش توضیح داد: در تمرین دیروز تراکتورسازی حدود یک ربع دویدم و طبق گفته پزشکان می‌توانم از امروز تمرینات اختصاصی‌ را آغاز کنم. در صورتی‌که روند بهبودی‌ام با همین سرعت پیش رود، انشاالله تا چند هفته آینده به ترکیب تراکتور باز می‌گردم. 

مهدی کریمیان هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز چند روز پیش و پس از یک تصادف شدید به کما رفت. بعد از این اتفاق برخی اعضای کانون هواداران این تیم تبریزی وی با شرکت در مراسم مذهبی ویژه ماه مبارک رمضان، برای بهبود وی متوسل به نذر ختم قرآن کریم شدند. کریمیان دو روز پس از سانحه رانندگی هوشیاری‌اش را در بیمارستان امام رضا (ع) تبریز به دست آورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها