یکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۱
دومین شهر بزرگ پرو میزبان نمایشگاه کتاب می‌شود

پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب آرکویپا در کشور پرو از 26 سپتامبر تا 8 اکتبر برگزار می شود و انتظار می رود این رویداد فرهنگی، امسال بیش از 110 هزار مخاطب داشته باشد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از خبرگزاری آندینا، آبل تایپا، رییس کمیته برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب آرکویپا دراین باره گفت: این رویداد یکی از بزرگترین و اصلی ترین جشن های فرهنگی است که هرسال در آرکویپا به عنوان دومین شهر بزرگ پرو برگزار می شود و امسال شعار اصلی آن «مطالعه، دری به سوی دنیای جدید» است.

برگزارکنندگان این نمایشگاه بین المللی کتاب می گویند در سال 2012 این رویداد فرهنگی موفق به جذب 106 هزار بازدیدکننده شد و با توجه به افزایش برنامه های فرهنگی و غنی تر شدن این نمایشگاه، امید می رود امسال تعداد افراد بیشتری حضور یابند.

تایپا همچنین گفت: در پنجمین دوره این نمایشگاه که در سال جاری برگزار می شود، بیش از 60 موسسه چاپ و نشر حدود 560 عنوان کتاب جدید را در طول 13 روز در پارک اکسپرسون منطقه اوماکولو ارایه می کنند. هدف اصلی این فستیوال ایجاد انگیزه و احساس نیاز عموم مردم به مطالعه است تا مردم بدانند که با خواندن کتاب ها چشم انداز خوبی خواهند داشت و تجربیات مناسبی کسب می کنند.

این نمایشگاه با همکاری دانشگاه های سن آگوستین و سانتا ماریا و موسساتی مانند الینس فرانسز و مرکز فرهنگی پرانو نورتمریکانو در پرو برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها