چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۲
نخستین گامی که با استقبال روبه‌رو شد

مسول غرفه امیرالمومنین علی(ع) گفت: برای نخستین بار در طی بیست‌ و یک سال دوره برپایی نمایشگاه‌ بین‌المللی قرآن کریم، غرفه اختصاصی امیرالمومنین(ع) به ارایه کتاب‌های تخصصی در‌باره امیرالمومنین علی(ع) پرداخت. این آثار از سوی انتشارات مختلف منتشر شده‌اند._

سعید دانایی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب‌ایران(ایبنا)، عنوان کرد: این غرفه به همت «اتحادیه شرکت‌های تعاونی ناشران آشنا» برای نخستین بار تشکیل شد.

وی افزود: غرفه اختصاصی امیرالمومنین(ع) آثاری را که در سه سال گذشته با موضوع امیر‌المومنین‌علی (ع) منتشر شده‌اند، با 30 درصد تخفیف به مخاطبان نمایشگاه عرضه می‌کرد.

وی گفت: از جمله انتشاراتی که دراین غرفه کتاب ارایه داده بودند، می‌توان انتشارات سعید نوین، دلیل ما و بوستان کتاب را نام برد.

مسوول غرفه امیرالمومنین علی(ع) با اشاره به فروش نسبتاً خوب این کتاب‌ها گفت: مجموعه پنج جلدی امیرالمومنین ‌علی(ع) به قلم حجت‌الاسلام ‌والمسلمین محمدرضا‌ رمزی‌اوحدی از سوی انتشارات سعید نوین، کتاب «از ولادت تا شهادت امیرالمومنین‌علی(ع)» به قلم علامه قزوینی از سوی انتشارت دلیل ما و کتاب«حق با علی است» به قلم مهدی ‌فقیه‌ایمانی از سوی انتشارات بوستان کتاب جزو پرفروش‌ترین‌های غرفه ‌امیر‌المومنین‌ علی(ع) بودند.

دانایی در ادامه با انتقاد از سیستم تهویه بخش نشر مکتوب که منجر به کاهش مخاطبان نمایشگاه قرآن کریم در فصل تابستان می‌شد، گفت: در نمایشگاه قرآن امسال مبلغ پنج میلیارد ریال بن هدیه کتاب‌ قرآنی میان مراکز و موسسات فرهنگی توزیع شده بود اما با این بن‌ها خیلی کم از ناشران حاضر در نمایشگاه بین‌المللی قرآن‌کریم خرید صورت گرفت!

نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از 15 تیرماه تا 13 مردادماه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) تهران برگزار شد. 

خبرنگار:زینب جباری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها