سه‌شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۵
اعضای شورای سیاستگذاری کنفرانس حرفه‌‌ای‌گرایی در روابط‌ عمومی معرفی شدند

اعضای شورای سیاستگذاری کنفرانس حرفه‌گرایی در روابط عمومی معرفی شدند. استادان و کارشناسان حوزه رسانه، ارتباطات، روابط عمومی و تبلیغات این اعضا را تشکیل می‌دهند._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی انتشارات سیمای شرق، کمیته اطلاع‌رسانی کنفرانس حرفه‌‌ای‌گرایی در روابط عمومی، دکتر محمد سلطانی‌فر، عضو هیات علمی و استاد دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر احمد روستا، عضو هیات ‌علمی دانشگاه شهید بهشتی و استاد برجسته بازاریابی و تبلیغات، دکتر محمود دهقان، استاد دانشگاه تهران و متخصص کمپین تبلیغاتی و بازاریابی، دکتر داوود زارعیان، استاد دانشگاه و کارشناس ارتباطات، فریدون صدیقی، روزنامه‌نگار پیشکسوت و مدرس دروس روزنامه‌نگاری، علی‌اکبر قاضی‌زاده، پژوهشگر و مدرس حوزه رسانه و ارتباطات، سید غلامرضا‌ کاظمی‌‌دینان، کارشناس حوزه ارتباطات و مدرس دانشگاه و هوشنگ عباس‌زاده، مدرس روابط ‌عمومی را به عنوان اعضای شورا برگزیدند. 

در نخستین جلسه برگزار شده، اعضای شورا به اتفاق آرا، غلامرضا کاظمی‌دینان را به عنوان رییس شورای سیاستگذاری، دکتر داود زارعیان را به عنوان دبیرکل کنفرانس و علی شوقی‌بنام را به عنوان دبیر اجرایی انتخاب کردند.
 
نخستین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی با عنوان «رسانه، تبلیغات» دو محور اصلی با نام «روابط عمومی و رسانه» و «روابط عمومی و تبلیغات» دارد که هر یک چند محور فرعی خواهند داشت و تمام کسانی که به یکی از سه حوزه اشاره‌ شده علاقه‌مندند و یا در آن فعالیت می‌کنند، می‌توانند در آن شرکت کنند. این کنفرانس  29 مهرماه سال جاری در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها