سه‌شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۷
کنفرانس بین‌المللی کامپیوتر، فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال

کنفرانس بین‌المللی کامپیوتر، فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال از 21 تا 26 مهر‌ماه همزمان با هفتمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال برگزار می‌شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) این کنفرانس که هر‌ساله در یکی از کشورهای دنیا برپا می‌شود در این دوره به همت مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال و با هدف فراهم آوردن زمینه مشارکت متخصصان و فعالان حوزه رسانه‌های دیجیتال در عرصه جهانی برگزار خواهد شد.

محورهای این همایش در زمینه‌هایی همچون پایگاه‌های اینترنتی و رسانه‌های برخط ، نرم‌افزارهای تلفن همراه و سامانه‌های برخط غیر اینترنتی، بازی‌های رایانه‌ای و سرگرمی‌های دیجیتال، نرم‌افزارهای رسانه‌ای و هنرهای دیجیتال است که در بخش‌های تولیدات دانش آموزی، از نگاه مخاطب و پژوهش، فناوری و ایده برگزار می‌شود.

بخش «پژوهش، فناوری و ایده» امسال برای نخستین بار در قالب کنفرانس بین‌المللی کامپیوتر، فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال ( CITaDiM 2013) برگزار می‌شود. بخش جنبی دانش‌آموزی نیز از دیگر بخش‌های این نمایشگاه است.

موضوع مقالات کنفرانس CITaDiM در سطح علمی‌-‌پژوهشی، علمی ترویجی، گزارش تولیدات فنی، و ایده‌های نو و در زمینه‌های مختلف علوم كامپيوتر و رسانه‌های ديجيتال و در دو گروه «بسترها و ابزارها» و «محتوا» ارایه می‌شوند.

تمامی مقالات پذیرفته شده در کنفرانس در کتاب‌های مختص هر بخش منتشر خواهد شد و علاوه بر آن، مقالات علمی‌-‌پژوهشی منتخب برای ادامه روند داوری و چاپ به مجلات معتبر علمی و نمایه شده در Elsevier، ISC و ISI ارسال خواهند شد.

کنفرانس بین‌المللی کامپیوتر، فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال به دو زبان فارسی و انگلیسی و با مجوز بین‌المللی از 21 تا 26 مهر‌ماه و در محل برگزاری هفتمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها