شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۴
یوسف فاطمه با تفاسیر و شناخت مفسران از خراسان رضوی آمد

مجموعه چهار جلدی آشنایی با تفاسیر و شناخت مفسران،‌ به همت انتشارات یوسف فاطمه در خراسان رضوی‌ منتشر شد.-

محمدتقی واحدیان درگاهی، ‌مدیرمسوول انتشارات یوسف فاطمه،‌ در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)،‌ اظهار کرد:‌ این مجموعه چهار جلدی نوشته سید مجتبی بحرینی، است از جمله تالیفاتی محسوب می‌شود که به‌تازگی از سوی انتشارات یوسف فاطمه منتشر شده است. 

وی ادامه داد: مجموعه چهار جلدی آشنایی با تفاسیر و شناخت مفسران‌ با شمارگان هزار نسخه،‌ در قطع رقعی و به قیمت 290 هزار ریال منتشر شده است و به‌نوعی یک کتابنامه محسوب می‌‌شود.

واحدیان درگاهی با اشاره به موضوعات مجموعه چهار جلدی آشنایی با تفاسیر و شناخت مفسران، گفت:‌ تفاسیر کامله خاصه، ‌تفاسیر کامله عامه، تفسیر ناتمام خاصه و عام و همچنین م کتاب جانبی تفسیر، محورهای جلدهای اول تا چهارم این مجموعه را تشکیل می‌دهند.

‌ ‌ وی در ادامه به کتاب‌های حوزه دین و معرفت این نشر اشاره کرد و گفت: ما هر سال مجموعه کتاب‌هایی را در حوزه مسایل مربوط به ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) منتشر می‌کنیم. در سال جدید هم دو کتاب «حدیث جان با جانان»،‌«حدیث دل با دلدار» را روانه بازار کتاب کرده‌ایم.
 
مدیرمسوول انتشارات یوسف فاطمه افزود: این دو کتاب در قطع رقعی و 110 صفحه درباره معرفت‌شناسی و ارتباط با حضرت امام زمان(عج) به قلم سید مجتبی بحرینی ‌به ‌تازگی از سوی این نشر منتشر شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط