جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۰
شرح دعای سحر خواندنی شد

کتاب «شرح دعای سحر» را آیت‌الله سیدعلی شفیعی به رشته تحریر درآورده و انتشارات ناجی جزایری آن را روانه بازار کتاب کرده است._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اثر حاضر در 23 بخش به شرح، تفسیر و ترجمه دعای سحر پرداخته است. تقسیم‌بندی بخش‌های این اثر بر اساس موضوعاتی چون ابزار رسیدن به عظمت، فرق میان نار و نور، ناامیدی از رحمت‌الهی، اسم اعظم و عزت اولیاء الله بوده است.

همچنین تعلق قدرت به محالات،‌ اشرف الشریف خداوند کدام است؟، تفسیر افخر الملک، دوام فیض، اجابت دعا، قول ارضی، تاکید و توصیه حضرت امام خمینی(ره)، سخن علامه امینی، تعلق قدرت به محالات و علم نافذ و انفذ، از دیگر مضامین بخش‌های کتاب شرح دعای سحر به شمار می‌آیند.

در بخشی از این کتاب نوشته شده است: «ای خدایی که ذات و صفاتت از هر نفی و سلبی منزه و به دور است، ای که جمال حقیقی تو و حسن و خوبی واقعی تو، ذوات مقدس محمد و آل محمد(ص) می‌باشد که جمیل‌تر از آنان و مطلوب‌تر از آنان و خوب‌تر از آنان در پهنه هستی یافت نمی‌گردد. زیرا آنان همه مظهر حسن جمال و قدرت و جلال تو، بلکه عین صفات کمال تو می‌باشند.»

کتاب شرح دعای سحر با شمارگان یک هزار نسخه، در 176 صفحه به بهای 50 هزار ريال از سوی انتشارات ناجی جزایری روانه بازار کتاب شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط