شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۰
«جای پای فرهاد» به پله دوم می‌رسد

کتاب «جای پای فرهاد» نوشته فرهاد خضری که به سرگذشت شهید زرتشتی می‌پردازد، از سوی انتشارات روایت فتح به چاپ دوم می‌رسد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از سایت روایت فتح، کتاب «جای پای فرهاد» به عنوان نخستین جلد از مجموعه «مادران» به زندگی شهید زرتشتی، فرهاد خادم را از نگاه مادرش روایت می‌کند. این اثر در سال 1389 به قلم فرهاد خضری نوشته و منتشر شد.

فرزانه مردی، کار پژوهش اثر و سيد ايمان نوری نجفی، طراحی جلد «جای پای فرهاد» را برعهده داشته‌اند. این کتاب بدون تغییری در محتوا و ساختار از سوی انتشارات راویت فتح به چاپ دوم می‌رسد.

داستان «جای پای فرهاد» از كوچه پس‌كوچه‌های كرمان پا می‌گيرد و خواننده را دنبال دختركی می‌كشد كه آرام و قرار ندارد اما سرنوشت دخترك چنين رقم خورده كه بعدها مادر شهيدی باشد به نام «فرهاد خادم»؛ همان كه روز نخست اسفندماه 1360 در خط مقدم جبهه، در تنگ چزابه به شهادت رسيد.

فرهاد خضری در اين كتاب روايتش را با يك جست‌وجو آغاز مي‌كند؛ جست‌وجوی «فوران عشق به هستی»، در قلب يك مادر ايرانی. اما چرا او دست به چنين جست‌وجويی زده است؟ خودش پاسخ مي‌دهد: «چون مادران ايران‌زمين حرف‌ها برای گفتن دارند... و غزل‌ها برای سرودن.» اين آغاز ماجرای دور و درازی است كه «تاج گوهر خداداد كوچكی» راوی و فرهاد خضری «راوی مكمل» در صفحات کتاب به نقل آن می‌پردازند و شهید فرهاد خادم را به عنوان یکی دیگر از شهدای این سرزمین به مخاطب معرفی می‌کنند.

کتاب «جای پای فرهاد» در چاپ نخست با شمارگان دو هزار و 200 نسخه و بهای480 هزار ریال از سوی انتشارات روایت فتح منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها