چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۷
«اینک شوکران» و «از چشم‌ها» نقد می‌شوند

کتاب‌های «اینک شوکران» و «از چشم‌ها» پس از ماه رمضان از سوی انتشارات روایت فتح با حضور نویسندگان و منتقدان حوزه ادبیات پایداری نقد و بررسی می‌شوند.-

مدیر گروه دفاع‌ مقدس انتشارات روایت فتح به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: انتشارات روایت فتح منتخب مجموعه «اینک شوکران» و «از چشم ها» را با حضور نویسندگان و محققان اثر، کارشناسان و منتقدان حوزه ادبیات پایداری به نقد و بررسی می‌گذارد.

یحیی نیازی با بیان این‌که جلسات نقد و بررسی آثار منتشر شده انتشارات روایت فتح برای نخستین‌بار در گروه ادبیات دفاع مقدس این نشر برگزار می‌شود، درباره اهداف برگزاری این جلسه‌ها گفت: انتشارات روایت فتح برای غنا بخشیدن به فعالیت‌های زیرساختی خود جلساتی را به صورت نقد درونی و بیرونی کتاب‌های منتشر شده انتشارات به صورت فصلی برگزار می‌کند.

وی با بیان این که قرار بود نخستین جلسه نقد در فصل بهار برگزار شود اما به دلیل برخی مشکلات برگزاری این جلسه‌ها به تعویق افتاد، اظهار کرد: برای جبران، پس از ماه رمضان دو جلسه نقد را به صورت درونی (داخل انتشارات) و بیرونی برگزار خواهیم کرد.

نیازی درباره کتاب‌های منتخب این جلسات گفت: برای نقد آثار کتاب‌های پرحجم مجموعه انتشارات روایت فتح را انتخاب کنیم. پیش‌بینی ابتدایی ما انتخاب کتاب‌هایی از مجموعه «اینک شوکران » و «از چشم ها» خواهد بود.

وی همچنین برگزاری این جلسات را نوعی کارگاه آموزشی برای تداوم کار نویسندگان قدیمی مجموعه روایت فتح عنوان کرد و افزود: نویسندگان پیشکسوت روایت فتح می‌توانند به بهانه نقد آثار، با هدف نگارش بهتر آثارشان و نیز آشنا شدن با نیازهای مخاطب امروز در این جلسه‌ها حضور یابند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها